Åka Skidor nr 6

freeride_nu

Aktiv medlem
Åka Skidor nr 6
Okej - varför är ni så snälla? Guiden till Svenska fjällen var ju helt ointressant! 50 sidor, inte en enda skidbild, bara backar i kvällsbelysning ochh bubbelpooler typ. En helsida om Fjätervålen (var är det?). Allvarligt talat!

Förresten, räkna hur många riktiga skidbilder det finns i blaskan. Det är ju för fan annonsörerna som står för skidåkningen. dom har ju ialla fall snö på bilderna. Åka Skidor håller på att förgubbas i överljudsfart med svartvita jättereportage från Hestra.
kom ihåg att ÅS för några år sedan skrev om La Grave och Algana, var först med carvingskidor, testade offpist skidor och så vidare. Nu är dom först med att det finns ugnsgratinerad löjromstimbal på nån jävla resturang i Åre.

Och sluta tjata om Vertikal - den sög ju stenhårt, det är bara det att ni har glömt bort det. Plocka fram nåt nummer från toan så kommer ni att minnas hur dålig den var.

Om alla skriver ett brev till den zega redaktionen på ÅS kanske dom fattar, och slutar göra en svensk Skiing.

Åka Skidor nr 6
Vem har varit snäll mot Åka Skidor? Inte sett ett enda inlägg med positiva åsikter!

Undrar om redaktionen läser de här inläggen? Hoppas det!

/XX

Åka Skidor nr 6
Robert my man. Nu träffar du mitt i prick. Min tanke när jag köpte(vägrar att prenna men köper lik förbannat) är att man läser ÅS på 15 minuter sen är det roligaste man kan ha med den är att lägga den på muggen(där du hämtar dina Vertikal)för att ströglo i när man gör nåt bättre. Är målgrupperna IT-miljonärer och KDSröstande Lionsmedlemmar eller? Var är skidglädjen? Fan det måste ju vara 50% reklam. Däremot tyckte jag att Hestrareportaget inte var så tokigt. Men var det tredje gången om det första snowboardSM eller har jag läst det nån annanstans?
JP

Åka Skidor nr 6
Fjätervålen ligger i norra dalarna näst intill Idre Fjäll. Jag har själv åkt skidor i Fjätervålen sen två års ålder och tycker det platsen i Åka Skidor är välbefogad. Bättre skidåkning söder om Åre har då jag inte varit med om. Lite folk, visst , men å andra sidan inga köer eller klasar av pelikaner överallt.
Åk dit och åk, det kommer inte göra dig besviken!

Tillbaka
Topp