Åka skidor på balkan.

orbis

Ny medlem
Åka skidor på balkan.
Hej!

Jag och några vänner funderar på att åka skidor i Bosnien nu i december är det någon som har någon erfarenhet av detta? Har även funderat lite på Iran och Ryssland också någon som kan något om detta?

Tacksam för svar

//Nils
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp