Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor, rensa era egna led...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1065" data-attributes="member: 10565"><p>...ser jag som gnäll. Tycker nog att debatten om Åka Skidor är mer nyanserad än så. Hur ska något kunna förbättras om det bara finns en massa ja-sägare och fans som tycker att allt är toppen?</p><p></p><p>Se till och säg vad ni tycker, ännu hellre direkt till Åka Skidor. Är de smarta nog så tar de till sig åsikterna. Vi alla som läser debatten på Freeride är ju potentiella läsare. Om de gör en bra produkt vill säga. </p><p></p><p>Skidåkning är faktiskt mer än feta drops, dyngrak i baren och en "jag skiter i allt annat"-attityd. Det finnas mängder med uppslag och idéer om man tar bort skygglapparna och ser utanför den egna lilla gruppen.</p><p></p><p>Tänk nytt!! Å va inte så dj-la kaxiga (JMC m fl)!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1065, member: 10565"] ...ser jag som gnäll. Tycker nog att debatten om Åka Skidor är mer nyanserad än så. Hur ska något kunna förbättras om det bara finns en massa ja-sägare och fans som tycker att allt är toppen? Se till och säg vad ni tycker, ännu hellre direkt till Åka Skidor. Är de smarta nog så tar de till sig åsikterna. Vi alla som läser debatten på Freeride är ju potentiella läsare. Om de gör en bra produkt vill säga. Skidåkning är faktiskt mer än feta drops, dyngrak i baren och en "jag skiter i allt annat"-attityd. Det finnas mängder med uppslag och idéer om man tar bort skygglapparna och ser utanför den egna lilla gruppen. Tänk nytt!! Å va inte så dj-la kaxiga (JMC m fl)! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åka Skidor, rensa era egna led...
Tillbaka
Topp