Åka Skidor

Åka Skidor
Jo det tycker jag också och jag prenumererade tills jag upptäckte att en helårsprenumeration kostade ett liftkort!
Numera snyltläser jag.

Åka Skidor
Har hört talas om en tidning som heter Vertikal. Den är BRA! Synd att inte tidningskioskerna vet det. Väldigt svår att få tag på ibland.

Åka Skidor
Jag hade oturen att få tag i ett ex av vertikal...det gjorde ont!

Att man överhuvudtaget lyckats samla så mycket attityd på sidorna i tidningen imponerade på mig!

Hela min världsbild förändrades, och jag blev för en liten stund sugen på att köpa alla "fett" häftiga grejor som fanns och sticka till något "fett" häftigt ställe och bara använda mina nyss inlärda uttryck för att imponera på folk...

AAAERGH! (Alla aggressioner ut på en gång...)

MVH
//A-Man

Åka Skidor
Det var ett tag sedan jag var här. Närmare bestämt ca 1 ½ mån sedan. Har hänt en hel del sedan sist upptäckte jag. Kommer nog aldrig läsa igenom alla nya meddelanden. Var inte det jag tänkte säga egentligen. Visst Vertikal är bra, men Åka Skidor är bättre! Bara en sak jag blev lite besviken på när jag fick senaste numret(hör väl egentligen inte hemma hät men...). Det är Mars och skidsäsonegen har långt ifrån slutat, ändå skriver de 15 sidor om mountainbike. Jag är inte ens intresserad av det. Mer skidåkning i en skidtidning! Klättring kan få ta sin plats det hör ju faktiskt till viss del till skidåkningen men mtb, nej det är för jobbogt för mig(och så blir namnet så missvisande)!

Tillbaka
Topp