Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åka snowboard med bergsguide i Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gbgpuderludret" data-source="post: 987568" data-attributes="member: 83154"><p>Har varit på en del resor med bergsguide i Alperna och Kanada och insett att det är det som ger en mest. Dock är det några år sedan jag gjorde detta sensat och utbudet verkar ha blivit lite tunnare sen sist. Snowboard Randonee Chamonix finns ju kvar och Langley har en del resor men de är mest för skidåkare och de gillar jag inte helt och hållet. Finns det några andra alternativ? Eller är det bästa att se vart snön faller, åka dit och sedan hyra en guide på plats?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gbgpuderludret, post: 987568, member: 83154"] Har varit på en del resor med bergsguide i Alperna och Kanada och insett att det är det som ger en mest. Dock är det några år sedan jag gjorde detta sensat och utbudet verkar ha blivit lite tunnare sen sist. Snowboard Randonee Chamonix finns ju kvar och Langley har en del resor men de är mest för skidåkare och de gillar jag inte helt och hållet. Finns det några andra alternativ? Eller är det bästa att se vart snön faller, åka dit och sedan hyra en guide på plats? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Åka snowboard med bergsguide i Alperna
Tillbaka
Topp