Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åkning med benen ihop?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 130268" data-attributes="member: 46762"><p>Alla ni som inte riktigt fattar vad vi snackar om här, utan känner att detta kanske är lite för er tid, kolla på den trailer som det finns en tråd om. Tråden heter "skön trailer" och det är en film om Candid Thovex. I början man se lite gamla bilder på när han åker 80-talsskidor och precis i början ägnar han sig åt lite klossåkning, dock är den inte vidare snygg! Jag har ingen aning om hur man länkar så jag kommer inte göra det. Någon vänlig själ får gärna PM:a mig och berätta hur tusan man gör...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 130268, member: 46762"] Alla ni som inte riktigt fattar vad vi snackar om här, utan känner att detta kanske är lite för er tid, kolla på den trailer som det finns en tråd om. Tråden heter "skön trailer" och det är en film om Candid Thovex. I början man se lite gamla bilder på när han åker 80-talsskidor och precis i början ägnar han sig åt lite klossåkning, dock är den inte vidare snygg! Jag har ingen aning om hur man länkar så jag kommer inte göra det. Någon vänlig själ får gärna PM:a mig och berätta hur tusan man gör... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åkning med benen ihop?
Tillbaka
Topp