Åknings musik

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

frashmettal

Ny medlem
Åknings musik
Många har ställt frågan, många har trott sig haft svaret.

Vilken är den bästa musiken att åka skidor/snöbräda till. Jag VET!

Det ÄR hårdrock. Folk säger att den sortens musik saknar "FLOWET" som hiphipp å annan ball gangstermusik har. Det må vara sant. MEN d råkar vara så att hårdrock e asballt. D finns ju olika sorters hårdrock, lugn å fin som passar till när man vi glida runt. åsså kan man lyssna på tung fet mettal när man ska satsa på dom galna grejjerna. D finns ingen musik som man blir mer taggad av. Försök själv, ett bra test är att lyssna på tillexempel slayer (Speciellt låten Epidemic) om du lyssnar på hela låten och efteråt kan säga att du inte vill förstöra saker så har jag väl kanske lite fel.

Dessutom så ere hårdrokkarna som e dom riktiga gangstrarna inte hiphopperz.

Exakt, hare bra... mjaow

Åknings musik
mycekt bra skrivet!! jag tycker frashmettal har gjort ett bra jobb och taggit upp en fråga som jag längtat efter här på freeride.

Dock måste jag meddela att jag itne alls håller med då jag helst lyssna på dans band å britney spears när jag åker i backen. Jag kanske itne har så mycket att säga till om eftersom jag oftast åker i dom vanliga backarna å inte så mycket park.

Favoriten är ju I love rock and roll me Britney Spears när jag åker svarta backen, då blir de adrenalin.

Åknings musik
eller så är det så, att det är upp till var och en vad han/hon gillar bäst?

Åknings musik
riktigt korkat inlägg. för det första så lyssnar man väl på vad man själv tycker om. för det andra så går väl inte skidåkninge ut på att vara så gangstah som möjligt somd et verkar som om du torr. dummaste inlägget någonsin.

Åknings musik
ja tycker med denhär tråden bara hetsar upp folk som inte tycker som du. lite onödigt nog.

Åknings musik
själv så dunkar man korn,helloween,skillet,wednesday 13, wolfmother och Within Temptation när man drar dom "smartaste" grejerna!!

Senast ändrad:
Åknings musik
Vad sägs om att vi fortsätter och diskutera i en av de andra trådarna som handlar om ämnet åkmusik?

Sök ALLTID i forumet innan ni postar nya trådar!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Tillbaka
Topp