Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu tycker jag du låter lite butter gamle man, jag tror ingen i bling bling åker för att åka fort och racea portar.....Du kan alltså känna dig trygg i pisten.ABadHabit sa:Så stora kläder som möjligt är viktigast. Man måste se ut som en dvärg, annars e man rökt. Och som sagt kloss och max bakåtvikt så skidspetsarna är i luften HELA tiden.
Ironin haglar på det här forumet.. suck
Åk som du tycker, gärna armarna rakt ut och med clownmössa, bara du har KUL. Det syns tydligt vilka som åker för det är kul och vilka som försöker "åka snyggt", det blir bara fel och ser tötnigt ut. Ifrånåkta blir dom oxå... Försök åka på rent skär med tryck på plösen och inte sladda omkring som en mes bara (det är okey att sladda lite där det är snorbrant och isigt dock).
OCH att du ser till att aldrig, ALDRIG någonsin bli ifrånåkt av nån clown i förstora kläder och nitbäte, bling bling och krams. FORT ska man åka. Då får du gärna ha randig tröja och inkamössa oxå, gärna i neonfärger. Det retar ihjäl jibbkiddsen, då de är farträdda ,-)
Piz
hmm inspirerande...icemann sa:Såg en brud i backen igår som kröp ihop med kroppen som om hon skulle åka i 110 typ men sladdade och hasade sig istället nerför backen i typ 10 km/h, det såg ganska lustigt ut.
Nej nej, du har jackan öppen hela tiden.FF sa:Det enda som är viktigt är att man alltid ska ha hunnit få av sig båda skidorna, samt knäppa upp båda pjäxorna när resten av packet anländer ner till botten. (Öppna aldrig upp jackan efter åket - det är ju inte så att du blir ansträngd av att åka! Låt de andra ta av sig.)
Hahaha! Att jag inte tänkt på det....LoBoMan sa:2) Blunda inte så mycket, bara när du är riktigt rädd!