aktivitet

• Trådstartare Trådstartare el_maco
  • Start datum Start datum
E

el_maco

Guest
aktivitet
hallå !
det verkar bara vara jag och radikala ragnar som är aktiva på forumet................?

aktivitet
skulle behövas en chat...

Jag kollade in #freeride.nu på dalnet, såsom ngn skrev om tidigare.

Jobbigt med IRC? Lite, men inte farligt... ladda ner mirc på www.mirc.com och kom igång...

/mawi

aktivitet
jag tror personligen att de som är aktiva är de som skriver i forumet och kommenterar inlägg. bara en tanke.

aktivitet
Jag sparar mig tills det kommer upp något ämne som jag verkligen har någonting att dela med mig av. Annars håller jag tyst. Gafflar inte till höger och vänster som så många andra...

aktivitet
Aktiv och aktiv, det är så jävla svårt att vara aktiv när snön inte har bestämt sig ifall den skall stanna eller inte än. Det gör en väldigt deprimerad. Vilket leder till att inläggen på detta forum drabbas.

aktivitet
Håller med freeridebjorn. Varför skriva för skrivandets skull? Det är ju ändå bara störigt när man får onödiga svar på frågorna man ställer. Sen kanske vi andra har bättre saker frö oss än att göra inlägg på forumet. Man kanske jobbar för att få ihop pengar som behövs under kommande säsong i Kitzbühel?

aktivitet
En del måste ju jobba! Jag lade in en fråga om det var någon som hade lite tips och idéer gällande Val d"Isère men har fortfarande inte fått något svar. Kanske du har något du vill säga.......

aktivitet
nej de e klart man inte e aktiv, risken finns att andra skiddiggare svarar å skickar nåt till mig som de vill ha svar på, även om man slipper se folket live så måste man då vara cyber-social, whey, nytt ord i akademins ordlista??/ Kungen

aktivitet
Atomicgirl ---> Anledningen att du inte fick så många svar är att frågan är diskuterad många många ggr i forumet förut om du tittar tillbaka. Kolla först om du hittar info:n, fråga sedan.

>> RR <<

aktivitet
Hyfsat aktiv är man väl.. Tittar in lite titt som tätt och skiver när det är nåt kul att läsa... Håller nog med Styrbjörn... Även om ni "gafflare" ofta behövs för att hålla forumet läsvärt.. Keep it up!

Finns inget värre än att se 300 besök och ½ svar på senaste dygnens inlägg..

aktivitet
Det är kul att gaffla, även om det kan vara lite knivigt *hihi* att få till någon bra poäng... Om den nu finns det vill säga. Nu vet du el_maco, att jag också är aktiv, på alla sätt och vis... Har ni andra inte de rätta fingertopparna för att kunna kombatera med era åsikter månntro?

Dr. Snow; ditt snake-spel på biologilektionen.

aktivitet
jag säger som en del andra som svarat på detta inlägget: jag sparar mig tills det kommer upp ett ämne som jag kan ge ett vettigt inlägg till. / Martin

aktivitet
Vi andra är upptagna med så banala ting som att låta åkningen tala! Vem fan har tid att sitta framför burken hela dagarna när snön har kommit.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp