Akut fråga!

Akut fråga!
Lifter är en ren upphöjningsplatta i plast och den är enbart en fördel att ha om du inte har någon annan platta i botten (och det har du ju knappast på en jibbskida). P14 är en utmärkt bindning.

Akut fråga!
Okej! Tack så mycket för svaren!

Jag hade tänkt beställa ett par K2 PE men det finns inga längder kvar tydligen så jag tar ett par Rossignol Scratch FS istället, är det ett dumt val?

Akut fråga!
Nej, jag tycker inte det är ett dumt val. Har själv ett par PE men har även kört på Scratch denna säsong. Visst känner man skillnad, men tycker att Scratch är en skida som fungerar fint.

Det var mina åsikter.

Akut fråga!
Beställde ett par karma igår med den look p14 bindningen. De sa att de bara hade ett fåtal par av look med widebrakes kvar. Som det står nu på conrads sida att de bara finns med 80mm brakes. Så skynda på...

Akut fråga!
snalla kop inte scratch, om du har PE som forstaval kan du inte ta FS. PE:n ar styvare och du bor kolla pa ngt styvare alternativ till den i sa fall.....

Akut fråga!
Okej tack för svaren !

Det är klart att jag skulle valt K2 före Scratch men nu finns det ju endast 159 i längd i k2 och jag behöver skiderna tills nästa helg ;S

Vad finns det annars för alternativ i samma prisklass annars då?

Tillbaka
Topp