Akut Hjälp!?

Akut Hjälp!?
godkväll lära freeridemedlemmar...

förra helgen va jag som vanligt på lokalen i åre och hoppade studsmatta, strax innan vi skulle gå hem kändes det som om jag sträckte mej i ryggen så jag fick lite ont..
Dagen efter overshootade jag cornern med ett antal meter, då kände jag det igen!

Det gör liksom ont i muskeln brevid ryggraden, ganska i mittenpartiet av ryggen(men alltså på höger sida).
Det har hänt en gång tidigare men gick över efter vila, nu har det gått en vecka och det känns inte ens bättre!

Som tur är är det JOI i helgen så man kan kolla istället, men jag måste va bra tills på påsklovet!!!

NÅN som varit med om nått liknande?

MVH Max

Akut Hjälp!?
ja brukar få lite ont när jag hoppar studs, men det är bara i början när ja inte hoppat på länge

Senast ändrad:
Akut Hjälp!?
Har vart med om samma sak själv! eftersom du sträckt ut muskeln så ska du ta de lugnt. de e inte heller bra å strecha för mkt, men när jag hade ont så strechade jag liite gran vilket ja tyckte hjälpte.
röt på ryggen mkt. allstå typ ryggresningar å sånt om(om du klarar av det vil säga, så det inte gör ont). Masage å linnement e åxå bra för så får du mer blod i muskeln så den återhämtar sig fortare.
:)

Akut Hjälp!?
Irra sa:
ja brukar få lite ont när jag hoppar studs, men det är bara i början när ja inte hoppat på länge
kallas träningsverk..

hoppas du blir bättre, kan va nåpn sträckning eller bristning eller nått..

Hampus

Akut Hjälp!?
Träningsvärk är det fan inte. Har exakt samma skit som du beskriver.
Jag overshootade ett hopp i Trysil på Sportlovet v9, det har inte gått över än.
Värker som fan, och man känner sig stel och skit. Min högersida på ryggen
är lätt svullen och det är jobbigt att sitta upp. Sjukt störigt!

UPPSÖK KIROPRAKTOR !

Tillbaka
Topp