Akuthjälp av er boende i Champoluc

1157

Medlem
Är på snabbbesök i Champoluc, men våra väskor är ute på en en egen resa. Vi tänkte åka skidor mån-ons.

Chansar här för att se om någon av alla boende här kan hjälpa till med att låna ut lite gamla skidkläder. Vi är två personer och skulle behöva först o främst, jacka, byxa. Men även handskar och fleece. Allt behövs i dubbel uppsättning då vi är två, en kille på 170 och en tjej på 155.

Vi bjuder på öl eller något, säg vad. Vi är glada för all hjälp. Vi har försökt lösa det med våra försäkringar, men det är inte lätt när alla firar påsk hemma.

Vi bor på Castor och har bil, så vi kan mötas upp där ni finns. Som sagt vi vill bara låna något så vi kan åka och hoppas att våra saker dyker upp snart.

Jag har en jacka och ett par handskar till utlåning om det är av intresse. Jackan är M och handskarna storlek 8.

Låter kanonbra, låter som mina storlekar. Var o när kan vi träffas? Funkar det i morgonbitti? Säg vad som är bäst för dig.

Låter kanonbra, låter som mina storlekar. Var o när kan vi träffas? Funkar det i morgonbitti? Säg vad som är bäst för dig.

Måste tacka Freeride, men framförallt OHellsing som har räddat våran skiddag här i Champoluc som har varit helt suverän i solen.

Nu har försäkringsbolaget och SAS löst våra problem.

Nu återstår några lika underbara skiddagar i solen hoppas jag.

Snödjup

Tillbaka
Topp