Akutproblem med boots

• Trådstartare Trådstartare SilverFisken_772
  • Start datum Start datum
S

SilverFisken_772

Guest
Akutproblem med boots
Hejsan, jag har ett ganska sa jobbigt problem med minna snowboard boots. är nu i österike och aker snowboard och redan forsta dan markar jag att botsen inte är bra. jag far kramp i halfoten och fram under tana när jag aker. har testat med allt att ha dom jätte hart at dragna och har ävent testat med att ha dom jätte löst atdragna. det blir lite battre att ha dom last atdragna men inte mkt. nagon som kan säga om det finns nagat att gora at det lr om det helt enklet ar forstora och att jag e tvungen att köpa ett par nüa ?? Har testat me 2 strumpor i och det funkar inte heller.

Hoppas nagon kan hjalpa mig. själv sa tror jag dom är forstora. och for mjuka mig.

Akutproblem med boots
lägg i hålfotsinlägg, släpp lite på vrist spännet. släpp mycket på vristspännet när du åker lift.

Akutproblem med boots
skulle vilja påstå att du inte behöver gjuta sulor utan de räcker me ett par sulor som e riktigt bra och stabilt uppbyggda i hålfoten. använd inte två stumpor de e kass!

Akutproblem med boots
en sula borde hjälpa
men om det är som du misstänker att dom är förstora då är det ju rätt kört.men bara du som kan avgöra om dom är förstora

Akutproblem med boots
okej tack för alla svar. Hürde ett par boots idag och kan säga att det funka bättre med ett par mindre slipper kramp i foten men dom är ju värdelösa med allt annat. Blir till att köpa ett par nüa när man kommer hem.

Akutproblem med boots
Kan ju bero på att skorn har för hög hålfot själv har jag aldrig haft så ont i hålfoten som när jag testade sulor med förstärkt hålfot.

mitt råd är att testa köra utan sulor.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp