Bodde på campingen nu under vecka 7, riktigt positivt överraskad av stället.
Det tog 14min att gå till liften, kan varmt rekommendera att ha med sig csn-kort ner då man får rabatt för sig själv och en kompis. Det enda minuset är att man måste köpa nytt till varje dag, men vi sparade 400:- på en vecka på det.
I husvagnarna för 6 pers borde man inte bo fler än 4 i, då det är rätt trångt i en husvagn. Men man har ett sorts förtält gjort i trä och isolerat så man har en del plats där i också.
Corina och Andy är ägarna till stället och Corina pratar bra engelska, till skillnad mot hennes man.