Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alberta kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="olddjara" data-source="post: 1141166" data-attributes="member: 163389"><p>Hakar på tråden - hoppas ok, förlåt för lite broderlig kapning! likt TS så överväger jag sticka med tjejen till calgary, hyra bil o försöka göra 3 orter västerut på 10-12 dagar.</p><p></p><p>Tänker mig mkt offpist kanske lite turande. Kanske helikoptertur. Funderar på nedan orter.</p><p></p><p>Shortlist:</p><p>Revestoke</p><p>Kicking horse</p><p>Sunshine</p><p>Lake Louise</p><p></p><p>Frågorna:</p><p>1) vilka orter rekommenderas sammanvägt för snömängd, system/offpist och charm.</p><p>2) någon ort som är bättre om man vill hinna med en helikoptertur?</p><p>3) vi överväger ju åka nu 29/12-10/1 - är det dumt av oss åka så tidigt givet nuläget i snöförhållanden?</p><p></p><p>Min tjej och jag är rätt dugliga båda två. Vi är inte ute efter flärd och lyx ala whistler utan gärna genuina platser med skön vibe. Skidåkning i centrum.</p><p></p><p>Riktar mig främst till er som är där i skrivande stund, vågar inte lita på utsagor från sponsrade åkare och orternas egna Instagramutsagot hehe.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olddjara, post: 1141166, member: 163389"] Hakar på tråden - hoppas ok, förlåt för lite broderlig kapning! likt TS så överväger jag sticka med tjejen till calgary, hyra bil o försöka göra 3 orter västerut på 10-12 dagar. Tänker mig mkt offpist kanske lite turande. Kanske helikoptertur. Funderar på nedan orter. Shortlist: Revestoke Kicking horse Sunshine Lake Louise Frågorna: 1) vilka orter rekommenderas sammanvägt för snömängd, system/offpist och charm. 2) någon ort som är bättre om man vill hinna med en helikoptertur? 3) vi överväger ju åka nu 29/12-10/1 - är det dumt av oss åka så tidigt givet nuläget i snöförhållanden? Min tjej och jag är rätt dugliga båda två. Vi är inte ute efter flärd och lyx ala whistler utan gärna genuina platser med skön vibe. Skidåkning i centrum. Riktar mig främst till er som är där i skrivande stund, vågar inte lita på utsagor från sponsrade åkare och orternas egna Instagramutsagot hehe. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alberta kanada
Tillbaka
Topp