Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
ålder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6455" data-attributes="member: 10565"><p>Jag är 18...snart. Närmare bestämt är det bara 19 dagar kvar. Men jag skall inte ta körkort då, för det skulle aldrig gå. Jag är så dålig, kanske för att jag aldrig kör. Men det beror helt enkelt på att jag hatar att göra allt jag inte kan. Skall jag lära mig nåt nytt så måste det iallafall gå bra. </p><p>För övrigt, det snackas en del skit här typ, jag är 15 och ser hela min skidkarriär framför mig,eller nåt sånt(under mening, jag är så jävla cool.Inte).Eller den här, jag är newschool åkare(.), gud va tuff du är då! Jag för min del skrattar ihjäl mig allt oftare när jag är här inne. Åldersgräns tack!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6455, member: 10565"] Jag är 18...snart. Närmare bestämt är det bara 19 dagar kvar. Men jag skall inte ta körkort då, för det skulle aldrig gå. Jag är så dålig, kanske för att jag aldrig kör. Men det beror helt enkelt på att jag hatar att göra allt jag inte kan. Skall jag lära mig nåt nytt så måste det iallafall gå bra. För övrigt, det snackas en del skit här typ, jag är 15 och ser hela min skidkarriär framför mig,eller nåt sånt(under mening, jag är så jävla cool.Inte).Eller den här, jag är newschool åkare(.), gud va tuff du är då! Jag för min del skrattar ihjäl mig allt oftare när jag är här inne. Åldersgräns tack!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
ålder
Tillbaka
Topp