Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 154556" data-attributes="member: 60010"><p>hmm ok hela detta inlägg handlar egentligen om åldersgräns eller inte om du inte vill att dina så borde du hålla dig till ditt eget utalande ( finns så jävla mycket NÖTTER i omlopp i pistsystemet som inte har koll på sig själva och kan ÅKA skidor!) japp du har helt rätt det finns massa nötter i liftsystemet och dom utalas och nu kmr ett nytt ord som inte finns med i ord listan som förklarar vad dessa nötter kmr ifrån och vad deras syfte på jorden är. dom kallas småglinkanbaraplogaochslåsönderallaandraiparkenhulliganterorister </p><p></p><p>vi kan ta lite bakgrundshistorik om dessa eftersom jag inte har annat för mig och råkar vara professor på ämnet.</p><p></p><p>dessa kommer oftast från planeten venus dom skeppas hit i stora mängder och deras syfte är total utrotning av alla jibbers. dom är ca 1 m höga och har någon form av heltäckande dräkt med blixtlås på. på fötterna har dom någon sorts snowblades eller vad man ska kalla det. dom jagar i flock om ca 5 st och rör sig genom att ha sakerna på fötterna i en sorts v form. bakom dessa rovdjur rör sig oftast någon form av större varelse av samma art som plockar upp resterna efter småglinkanbaraplogaochslåsönderallaandraiparkenhulliganteroristernas härjningar .dom lever i snömiljö och oftast i kuperad terräng med järnstänger . om några dagar kommer det att publiceras en varning i nyheterna så stanna inomhus och lås fönster och dörrar.</p><p></p><p>vad jag ville ha sagt med detta är att små barn ca 7 år inte ska vara i funparken. det är därför det står åkskicklighet skydd och liknanande på en skylt innan parken . om du inte vill att dina barn ska bli nerhoppade så föreslår jag att du inte låter dom åka in i parken och om du inte klarar detta så föreslår jag att ni tar rymdskeppet hem och stannar och leker med lego.</p><p></p><p>ps passa bara upp så dom inte sväljer legot</p><p></p><p>pss små barn under 7 åker inte snabbare än mig av rent fysikaliska skäl. vi hittar på att luftmotsåndet är en konstand med värdet 10 mina 75 kg är fördelade på ca 182 cm </p><p> 7årnigens ca 30 kg är fördelade på ca 100cm om man då gångrar båda dessa med vindmotståndskonstanten så får man fram följande </p><p></p><p></p><p>mig 167500</p><p>7 årign 30000</p><p></p><p>nu är inte detta rätt men det är ungefär så man skulle ha räknat ut det så jag hinner nog upp dina ungar om dom mot all förmodan skulle hinna undan super 36 åringen och in i parken och åka frömför mig</p><p></p><p>psss det är dessutom för deras egen säkerhet så du borde vara för att alla 7 åringar blir förbjudna i funparks och liknande eftersom dom saknar omdömme. det är väl därför som man inte för börja övningsköra innan 16 för man itne har tillräckligt med omdömme vilken omdömme har då en 7 årning??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 154556, member: 60010"] hmm ok hela detta inlägg handlar egentligen om åldersgräns eller inte om du inte vill att dina så borde du hålla dig till ditt eget utalande ( finns så jävla mycket NÖTTER i omlopp i pistsystemet som inte har koll på sig själva och kan ÅKA skidor!) japp du har helt rätt det finns massa nötter i liftsystemet och dom utalas och nu kmr ett nytt ord som inte finns med i ord listan som förklarar vad dessa nötter kmr ifrån och vad deras syfte på jorden är. dom kallas småglinkanbaraplogaochslåsönderallaandraiparkenhulliganterorister vi kan ta lite bakgrundshistorik om dessa eftersom jag inte har annat för mig och råkar vara professor på ämnet. dessa kommer oftast från planeten venus dom skeppas hit i stora mängder och deras syfte är total utrotning av alla jibbers. dom är ca 1 m höga och har någon form av heltäckande dräkt med blixtlås på. på fötterna har dom någon sorts snowblades eller vad man ska kalla det. dom jagar i flock om ca 5 st och rör sig genom att ha sakerna på fötterna i en sorts v form. bakom dessa rovdjur rör sig oftast någon form av större varelse av samma art som plockar upp resterna efter småglinkanbaraplogaochslåsönderallaandraiparkenhulliganteroristernas härjningar .dom lever i snömiljö och oftast i kuperad terräng med järnstänger . om några dagar kommer det att publiceras en varning i nyheterna så stanna inomhus och lås fönster och dörrar. vad jag ville ha sagt med detta är att små barn ca 7 år inte ska vara i funparken. det är därför det står åkskicklighet skydd och liknanande på en skylt innan parken . om du inte vill att dina barn ska bli nerhoppade så föreslår jag att du inte låter dom åka in i parken och om du inte klarar detta så föreslår jag att ni tar rymdskeppet hem och stannar och leker med lego. ps passa bara upp så dom inte sväljer legot pss små barn under 7 åker inte snabbare än mig av rent fysikaliska skäl. vi hittar på att luftmotsåndet är en konstand med värdet 10 mina 75 kg är fördelade på ca 182 cm 7årnigens ca 30 kg är fördelade på ca 100cm om man då gångrar båda dessa med vindmotståndskonstanten så får man fram följande mig 167500 7 årign 30000 nu är inte detta rätt men det är ungefär så man skulle ha räknat ut det så jag hinner nog upp dina ungar om dom mot all förmodan skulle hinna undan super 36 åringen och in i parken och åka frömför mig psss det är dessutom för deras egen säkerhet så du borde vara för att alla 7 åringar blir förbjudna i funparks och liknande eftersom dom saknar omdömme. det är väl därför som man inte för börja övningsköra innan 16 för man itne har tillräckligt med omdömme vilken omdömme har då en 7 årning?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Tillbaka
Topp