Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cruff" data-source="post: 154558" data-attributes="member: 42573"><p>Vill bara upplysa en viss dustbin dan att min redigering av inlägegt enbart var grammatisk rättade och innebar inget innehålltillägg som fick dina kommentarer ut ur sammanhanghet!</p><p>Men håller med havreboll att i 99% av fallen så får man en utskällning av föräldern i fågan utan att hon/han har någon aning avd som har hänt! Såklart kan man känna sig oroad och rädd och överreagera på situtionen, men då kan man likt förbant vara vuxen och beom ursäkt för missförståndet! Inte vara så "stolt" att man åker iväg utan att be om ursäkt för sitt uppträdande som gett dig alllmän förudmjukelse!!!!</p><p>En bra ide är som sagt att det ska finnas mindre "fartkullar" för de små, men i lokala backar finns det inte utrymme för sådana saker i parken! Så DÅ tycker jag de kan hålla sig i vanliga pisten...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cruff, post: 154558, member: 42573"] Vill bara upplysa en viss dustbin dan att min redigering av inlägegt enbart var grammatisk rättade och innebar inget innehålltillägg som fick dina kommentarer ut ur sammanhanghet! Men håller med havreboll att i 99% av fallen så får man en utskällning av föräldern i fågan utan att hon/han har någon aning avd som har hänt! Såklart kan man känna sig oroad och rädd och överreagera på situtionen, men då kan man likt förbant vara vuxen och beom ursäkt för missförståndet! Inte vara så "stolt" att man åker iväg utan att be om ursäkt för sitt uppträdande som gett dig alllmän förudmjukelse!!!! En bra ide är som sagt att det ska finnas mindre "fartkullar" för de små, men i lokala backar finns det inte utrymme för sådana saker i parken! Så DÅ tycker jag de kan hålla sig i vanliga pisten... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Tillbaka
Topp