Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cruff" data-source="post: 154563" data-attributes="member: 42573"><p>Du verkar ha missat hela innehållet i mitt inlägg dustbin dan! Jag vill inte kritisera hur bra andras åkteknik är, som du uppenbart verkar tro! Hela det här inlägget bygger enbart på det faktum att ungar som inte har någon uppfattning om vad som är rätt eller fel, vete fan om det beror på att de inte akn läsa eller om det är föräldrarnas bristande uppfostrand, ska INTE åka i parken för de kan ge andra skador! </p><p>Och att åkaren uppifrån ska ha HELA ansvaret är en föråldrad regel som borde ändras! Såklart ska man föröska i den mån man kan se till att landninagrna är fria genom att vänta och se att den föregående "hoppare" åker bort ifrån hoppet, men ansvar borde även läggas på det sättet att man inte ska stå i landningen! Är medveten om att det står att man inte ska stå där det är skymd sikt, men att ansvaret ska läggas helt och hållet på "hopparen" är absurbt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cruff, post: 154563, member: 42573"] Du verkar ha missat hela innehållet i mitt inlägg dustbin dan! Jag vill inte kritisera hur bra andras åkteknik är, som du uppenbart verkar tro! Hela det här inlägget bygger enbart på det faktum att ungar som inte har någon uppfattning om vad som är rätt eller fel, vete fan om det beror på att de inte akn läsa eller om det är föräldrarnas bristande uppfostrand, ska INTE åka i parken för de kan ge andra skador! Och att åkaren uppifrån ska ha HELA ansvaret är en föråldrad regel som borde ändras! Såklart ska man föröska i den mån man kan se till att landninagrna är fria genom att vänta och se att den föregående "hoppare" åker bort ifrån hoppet, men ansvar borde även läggas på det sättet att man inte ska stå i landningen! Är medveten om att det står att man inte ska stå där det är skymd sikt, men att ansvaret ska läggas helt och hållet på "hopparen" är absurbt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Tillbaka
Topp