Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sandgren2" data-source="post: 154564" data-attributes="member: 52651"><p>Jag tycker egentligen inte att småbarn ska åka i parken eftersom majoriteten av dem inte har en aning om de saker som kan drabba en när man sakta glider över kicken å lägger sej i en hög på andra sidan. Men jag kommer också ihåg hur jävla skoj de var att kolla där på alla andra som hoppade.</p><p></p><p>Så eftersom att barnet kanske inte själv har den vetskap om risken som finns, tycker jag det är förälderns uppgift att följa med barnet in i parken och hålla ett öga på dem, men då självfallet endast hålla sej vid sidan av allt! Och absolut inte korsa vår åklinje!</p><p></p><p>På så vis blir alla nöjda och glada.</p><p></p><p>/Sandgren</p><p></p><p></p><p>Tillägg:</p><p>De ända personerna som gör fel är egentligen föräldrarna som skäller ut oss snälla människor när deras barn tillverkar fina jack på ovansidan av våra fina lagg och sedan ramlar å slår sig, för att sedan nästa åk ställa sig på platån o börja samtala om vädret.</p><p></p><p>En skylt kanske bör sättas upp precis vid sidan av kicken "Inga fikapauser här" ?</p><p></p><p>/Sandgren</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sandgren2, post: 154564, member: 52651"] Jag tycker egentligen inte att småbarn ska åka i parken eftersom majoriteten av dem inte har en aning om de saker som kan drabba en när man sakta glider över kicken å lägger sej i en hög på andra sidan. Men jag kommer också ihåg hur jävla skoj de var att kolla där på alla andra som hoppade. Så eftersom att barnet kanske inte själv har den vetskap om risken som finns, tycker jag det är förälderns uppgift att följa med barnet in i parken och hålla ett öga på dem, men då självfallet endast hålla sej vid sidan av allt! Och absolut inte korsa vår åklinje! På så vis blir alla nöjda och glada. /Sandgren Tillägg: De ända personerna som gör fel är egentligen föräldrarna som skäller ut oss snälla människor när deras barn tillverkar fina jack på ovansidan av våra fina lagg och sedan ramlar å slår sig, för att sedan nästa åk ställa sig på platån o börja samtala om vädret. En skylt kanske bör sättas upp precis vid sidan av kicken "Inga fikapauser här" ? /Sandgren [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Tillbaka
Topp