Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cruff" data-source="post: 154580" data-attributes="member: 42573"><p>Svar till peter_K</p><p>Jag erkänenr att jag ändrade tråden om du ser lite längre upp på sidan...</p><p>men jag ändrade INTE INNEHÅLLET allt handlar om samma sak, men är baar uttryckt på ett mer fint sett... </p><p>Tror det Dustbin Dan syftade på att jag skrev i ursprungliga inlägget "vet inte hur månag gånegr man blivit frestad att forsätta och hoppa på ungen (för att lära dem läxa)" som jag omfurmulerade till "Vet inte hur många gånger man blvit frestad att fullfölja hoppet och sätta skidorna i ryggen på skitungen! Såklart inser man (så snäll som man är) snabbt att det kan ge katastrofala följder för ungen för inte nämna de skadorna du kan ådra dig" Vilket jag inet tycker är så annorlunda!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cruff, post: 154580, member: 42573"] Svar till peter_K Jag erkänenr att jag ändrade tråden om du ser lite längre upp på sidan... men jag ändrade INTE INNEHÅLLET allt handlar om samma sak, men är baar uttryckt på ett mer fint sett... Tror det Dustbin Dan syftade på att jag skrev i ursprungliga inlägget "vet inte hur månag gånegr man blivit frestad att forsätta och hoppa på ungen (för att lära dem läxa)" som jag omfurmulerade till "Vet inte hur många gånger man blvit frestad att fullfölja hoppet och sätta skidorna i ryggen på skitungen! Såklart inser man (så snäll som man är) snabbt att det kan ge katastrofala följder för ungen för inte nämna de skadorna du kan ådra dig" Vilket jag inet tycker är så annorlunda! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Tillbaka
Topp