Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 154585" data-attributes="member: 12536"><p>jag vet att du redan skrivit massor... Du behöver inte upprepa.</p><p></p><p>Men det här är inget "nytt" problem i och med att parker har ploppat upp som svampar. Tro det eller ej, men redan innan parkerna fanns så förekom det krön och kanter i pisterna. Ja, tänka sig. Och inte fan laddade man utför en kant om man inte var 100% på att det inte står någon bakom den. Det spelar ingen roll om folk inte SKA står där eller inte, man måste ändå försäkra sig om att så är inte fallet.</p><p></p><p>När jag ville hoppa utför en kant fick brorsan eller nån agera kontrollant. Står någon bakom? Nej...då kör vi. Varför kan inte alla parkråttor göra likadant? Turas om att stå så ni ser linjen och signalera när det är klart att köra! Jag hävdar fortfarande att problemet inte finns om man följer de regler som finns i samband med skidåkning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 154585, member: 12536"] jag vet att du redan skrivit massor... Du behöver inte upprepa. Men det här är inget "nytt" problem i och med att parker har ploppat upp som svampar. Tro det eller ej, men redan innan parkerna fanns så förekom det krön och kanter i pisterna. Ja, tänka sig. Och inte fan laddade man utför en kant om man inte var 100% på att det inte står någon bakom den. Det spelar ingen roll om folk inte SKA står där eller inte, man måste ändå försäkra sig om att så är inte fallet. När jag ville hoppa utför en kant fick brorsan eller nån agera kontrollant. Står någon bakom? Nej...då kör vi. Varför kan inte alla parkråttor göra likadant? Turas om att stå så ni ser linjen och signalera när det är klart att köra! Jag hävdar fortfarande att problemet inte finns om man följer de regler som finns i samband med skidåkning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Tillbaka
Topp