Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 154594" data-attributes="member: 28198"><p>OK</p><p>Har kommer ett genomseriöst inlägg!</p><p></p><p>-OM nån skulle landa på ett barn med en dödsolycka som följd, eller att en massa "pappormedfamiljsomläggerutenjävlamassapengarpåsinskidsemester" och "Britta 43 med kompisar" klagar för anläggningsbossen att dom nästan/har blivit pååkta, skrikta åt eller taskigt behandlade och "tänker nog fan se till att ingen man känner kommer att åka till er anläggning nåt mer".</p><p>Då tänker anläggningsbossen! Vem tjänar jag mest pengar på? Hmm låt se! Britta som kommer en tors-sön med företaget. Hyr boende med konferens, käkar och dricker dyrt. Hyr utrustning och köper prylar och liftkort. Eller Jibbebanan som har rygga med mackor och i bästa fall löser liftkort och bara KOSTAR en jävla massa att bygga park och pipe åt och sedan bara klagar och är allmänt otrevlig.</p><p></p><p>Fan nästa år skiter jag i att bygga park! Blir nog hans analys.</p><p>Så tänk på attityden brudar.</p><p></p><p>Nä nu ska jag ut i solen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 154594, member: 28198"] OK Har kommer ett genomseriöst inlägg! -OM nån skulle landa på ett barn med en dödsolycka som följd, eller att en massa "pappormedfamiljsomläggerutenjävlamassapengarpåsinskidsemester" och "Britta 43 med kompisar" klagar för anläggningsbossen att dom nästan/har blivit pååkta, skrikta åt eller taskigt behandlade och "tänker nog fan se till att ingen man känner kommer att åka till er anläggning nåt mer". Då tänker anläggningsbossen! Vem tjänar jag mest pengar på? Hmm låt se! Britta som kommer en tors-sön med företaget. Hyr boende med konferens, käkar och dricker dyrt. Hyr utrustning och köper prylar och liftkort. Eller Jibbebanan som har rygga med mackor och i bästa fall löser liftkort och bara KOSTAR en jävla massa att bygga park och pipe åt och sedan bara klagar och är allmänt otrevlig. Fan nästa år skiter jag i att bygga park! Blir nog hans analys. Så tänk på attityden brudar. Nä nu ska jag ut i solen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Tillbaka
Topp