Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 154595" data-attributes="member: 60010"><p>alltså dustbin du har fortfarande inte fattat och det verkar vissa inte heller ha gjort barn ska inte vara i parken det är så dom ska max vara på fartkullarna i barnbacken eller som i kungsberget vara i barn funparken så är det bara vissa är typ lite tröga men nu blir jag förbannad. barn skadar andra och sig sjävla och vad fan utvecklas dom på att stå på kicken å kolla eller ramla ner å slå sig på andra sidan??? kan någon svara på det tillsvidare så säger jag att inga barn under 7 ska vara i parken. </p><p></p><p></p><p>och dustbin vilka tjänar skidindustrin mest på dom som köper skidor för typ 5000 kr varje år åker på helliskiing åker runt och åker varje år typ 10 veckor, eller era småbarn som går gratis har skidor för 800 och eran konferans anläggning som kommer 1 gång var tionde år och bor där ett par dagar ?????</p><p></p><p>så nu vet jag fan inte om jag orkar skriva mer men snälla någon om detta inte hjälper förklara, skriv till riksdagen, kalla försvaret eller vad fan som helst BARN SKA INTE VARA I FUN PARKEN OCH SKADA SIG SJÄLVA OCH ANDRA SÅ ÄR DET BARA</p><p></p><p>vet att jag har svurit lite men det får ni ursäkta tycket det var nödvändigt med kraftutryck det ska förhoppningsvis inte upprepas vet nämnligen inte om det är mot forumreglerna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 154595, member: 60010"] alltså dustbin du har fortfarande inte fattat och det verkar vissa inte heller ha gjort barn ska inte vara i parken det är så dom ska max vara på fartkullarna i barnbacken eller som i kungsberget vara i barn funparken så är det bara vissa är typ lite tröga men nu blir jag förbannad. barn skadar andra och sig sjävla och vad fan utvecklas dom på att stå på kicken å kolla eller ramla ner å slå sig på andra sidan??? kan någon svara på det tillsvidare så säger jag att inga barn under 7 ska vara i parken. och dustbin vilka tjänar skidindustrin mest på dom som köper skidor för typ 5000 kr varje år åker på helliskiing åker runt och åker varje år typ 10 veckor, eller era småbarn som går gratis har skidor för 800 och eran konferans anläggning som kommer 1 gång var tionde år och bor där ett par dagar ????? så nu vet jag fan inte om jag orkar skriva mer men snälla någon om detta inte hjälper förklara, skriv till riksdagen, kalla försvaret eller vad fan som helst BARN SKA INTE VARA I FUN PARKEN OCH SKADA SIG SJÄLVA OCH ANDRA SÅ ÄR DET BARA vet att jag har svurit lite men det får ni ursäkta tycket det var nödvändigt med kraftutryck det ska förhoppningsvis inte upprepas vet nämnligen inte om det är mot forumreglerna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Tillbaka
Topp