Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 154596" data-attributes="member: 60010"><p>och hyllen gren jag är inte en speciellt bra jibber sätter knappt 360 men jag har fått upp ögonen efter flera incidenter och nu tänker jag inte hamna på sjukan av antingen dustbin dans misshandel eller att man får kasta sig för ungar som man inte har en chans att sen elelr undvika om man inte väljer bort skidåknigen och vem är beredd till det.</p><p></p><p>om det fanns en bil som man skadade sig i tror ni man skulle får köra med den på vägarna</p><p>svar:nej</p><p></p><p>om det fanns skidåkare som gjorde att man skadade sig tror ni dom skulle få åka i backarna</p><p>svar:ja</p><p></p><p>och detta är hela problemet att dom skadar sigsjävla och andra knarkare som är en almän fara låser man in så dom inte gör mer skada. nu borde man inte låsa in 7 åringar men låsa dom ute från parken där dom som inte för adrenalin kick av vanliga backar kan åka</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 154596, member: 60010"] och hyllen gren jag är inte en speciellt bra jibber sätter knappt 360 men jag har fått upp ögonen efter flera incidenter och nu tänker jag inte hamna på sjukan av antingen dustbin dans misshandel eller att man får kasta sig för ungar som man inte har en chans att sen elelr undvika om man inte väljer bort skidåknigen och vem är beredd till det. om det fanns en bil som man skadade sig i tror ni man skulle får köra med den på vägarna svar:nej om det fanns skidåkare som gjorde att man skadade sig tror ni dom skulle få åka i backarna svar:ja och detta är hela problemet att dom skadar sigsjävla och andra knarkare som är en almän fara låser man in så dom inte gör mer skada. nu borde man inte låsa in 7 åringar men låsa dom ute från parken där dom som inte för adrenalin kick av vanliga backar kan åka [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Åldergräns?
Tillbaka
Topp