åldersgränser Val d'Isère..?

Kossi

Medlem
Hej hopp !

ska till Val d'Isère nästa vecka (den 19:e) men jag är lite orolig..., jag reser med 6 st 18 respektive 19 åringar, själv är jag 17...hur är det med åldersgränserna på krogen där nere? har dom lika stenhård koll som här i sverige?

Tack på förhand / MVH Alex.

@Noa

haha, har odlat lite, men de ser **** ut :D så ja får väl nöja mig med en slitz och en flaska strårom i lägenheten...!

Kossi sa:
@Noa

haha, har odlat lite, men de ser **** ut :D så ja får väl nöja mig med en slitz och en flaska strårom i lägenheten...!
haha, billigt och bra! eller så går du runt bland stugorna och crashar en fest och blir dyngad som aldrig förr.

när jag bummade där för några år sen så höjde dom till 18 på victors under sportlovs veckorna. men det löser sig ska du se!

jag va i val d'isere när jag var 15-16. jag kunde då gå ut på krogen med mina äldre syskon och vänner utan några som helst problem.

det var 17 på victors förra året, å 18 på clubbarna. men det var rätt lugnt å låna någons legg eftersom dom höll för fotot när dom kolla på det...

angående snömängd så kan jag säga att det är okej men inte mer. Det är inga problem att åka i backarna bara man lite koll för ibland kan det vara lite sten och isfläckar här och var. Och oroa dig inte för åldersgräns, jag har träffat folk ute som inte ser ut att vara byxmyndiga utan att ngn vakt bryr sig. Bara man uppför sig så är det lugnt. Hej!

Tillbaka
Topp