Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Alfahannarna & Jag
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 1018866"><p>Min första tanke till uppkomsten av denna tråd är att det helt sonika kan ligga typ av Madonna/Whore-Complex någonstans där i vassen och lura.</p><p></p><p>Min andra tanke är att alla får ligga - om man vill det. Och med det sagt ska man ha klart för sig att alla får inte ligga (och med vem), när man vill det. Man ska också ha jäkligt klart för sig att specificerat på en skid-resort eller krogen så är det en del "mysko" som sker på den fronten. Men då är det ju också en del Broken Souls som leker med varandras frukter. Och man har inte en jävla aning om vad de stackarna känner inombords. Det är bara deras beklagliga ord och rena lögner kring detta s.k. liggande som blir till en nagel i ögat. Alltså: runka mindre, träna mer, men framförallt skaffa en flamma att träna dina färdigheter med, och även då urskilj vad som funkar i verkligheten och vad som är ren fantasier. Mer gammalt hederligt kristligt leverne åt folket!</p><p></p><p>En tredje tanke är stor, global, politisk och filosofisk: hur jävla mycket förstör vi inte våran planet pga av denna satans katt och råtta-lek som vuxna kvinnor och män i det västerländska samhället sysslar med. All jävla bortkastad shopping, transporter och dylikt. Kan vi inte hellre kollektivt enas om stora möten (på lägdor/fotbollsplaner) i tätbebeyggelser med närvaro-plikt (såvida man inte har sjukintyg eller dylikt) där alla ska vara nakna och älska och kramas så det står härliga till. Givetvis skulle man då, mot dennes klartecken, få prova på en granne eller gammal frökens go-frukter. Dock oklart om det skulle vara tillåtet med inom-familjära förbindelser. Eller, det kan få vara ok mer norr om dalävlen iaf då det redan förekommer en del sådant däruppe.</p><p></p><p>Jag brukar iaf gå fram till någon jag skulle uppskatta sexuellt och säga hej och köpa en Manhattan till henne och en U-båt + en skål Chili-nötter till oss. Efter en stund när vårat goda samtal tagit vid så plockar jag fram en godispåse ur innerfickan och proppsar på att jag bjuder. I den ligger 50% karra och 50% kådis. I 8 fall av 10 får jag en käftsmäll och vakter tillkallas för att bära ut mig. Men i 2 fall av 10 vaknar jag upp som en ny männsika i ex. Skarpnäck och kryssar snabbt ut ur lägenheten mellan all bråte och dam-råttor som denna snuska har i sitt hem. Alltså har jag fått mitt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 1018866"] Min första tanke till uppkomsten av denna tråd är att det helt sonika kan ligga typ av Madonna/Whore-Complex någonstans där i vassen och lura. Min andra tanke är att alla får ligga - om man vill det. Och med det sagt ska man ha klart för sig att alla får inte ligga (och med vem), när man vill det. Man ska också ha jäkligt klart för sig att specificerat på en skid-resort eller krogen så är det en del "mysko" som sker på den fronten. Men då är det ju också en del Broken Souls som leker med varandras frukter. Och man har inte en jävla aning om vad de stackarna känner inombords. Det är bara deras beklagliga ord och rena lögner kring detta s.k. liggande som blir till en nagel i ögat. Alltså: runka mindre, träna mer, men framförallt skaffa en flamma att träna dina färdigheter med, och även då urskilj vad som funkar i verkligheten och vad som är ren fantasier. Mer gammalt hederligt kristligt leverne åt folket! En tredje tanke är stor, global, politisk och filosofisk: hur jävla mycket förstör vi inte våran planet pga av denna satans katt och råtta-lek som vuxna kvinnor och män i det västerländska samhället sysslar med. All jävla bortkastad shopping, transporter och dylikt. Kan vi inte hellre kollektivt enas om stora möten (på lägdor/fotbollsplaner) i tätbebeyggelser med närvaro-plikt (såvida man inte har sjukintyg eller dylikt) där alla ska vara nakna och älska och kramas så det står härliga till. Givetvis skulle man då, mot dennes klartecken, få prova på en granne eller gammal frökens go-frukter. Dock oklart om det skulle vara tillåtet med inom-familjära förbindelser. Eller, det kan få vara ok mer norr om dalävlen iaf då det redan förekommer en del sådant däruppe. Jag brukar iaf gå fram till någon jag skulle uppskatta sexuellt och säga hej och köpa en Manhattan till henne och en U-båt + en skål Chili-nötter till oss. Efter en stund när vårat goda samtal tagit vid så plockar jag fram en godispåse ur innerfickan och proppsar på att jag bjuder. I den ligger 50% karra och 50% kådis. I 8 fall av 10 får jag en käftsmäll och vakter tillkallas för att bära ut mig. Men i 2 fall av 10 vaknar jag upp som en ny männsika i ex. Skarpnäck och kryssar snabbt ut ur lägenheten mellan all bråte och dam-råttor som denna snuska har i sitt hem. Alltså har jag fått mitt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Alfahannarna & Jag
Tillbaka
Topp