Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Alfahannarna & Jag
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1024798" data-attributes="member: 77701"><p>Exakt var i texten förespråkar Jibberisch att killar ska tvinga sig på tjejer? Okej, nu skummade jag bara igenom den men som jag förstår det så är det bara ett (extremt sarkastiskt och långdraget) förslag till tjejer att de ska se sig om efter andra killar än typiska alfahannar. Okej att du inte uppskattar den sortens humor, men att han skulle uppmana killar att tvinga sig på tjejer håller jag inte med om. Snarare är det väl så att tjejerna (otroligt nog) beskrivs som de dominanta och framfusiga i den här texten, och det hör fan inte till vanligheterna.</p><p></p><p>(På tal om en annan, vagt relaterbar sak: begreppet friendzone är fan ett otyg.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1024798, member: 77701"] Exakt var i texten förespråkar Jibberisch att killar ska tvinga sig på tjejer? Okej, nu skummade jag bara igenom den men som jag förstår det så är det bara ett (extremt sarkastiskt och långdraget) förslag till tjejer att de ska se sig om efter andra killar än typiska alfahannar. Okej att du inte uppskattar den sortens humor, men att han skulle uppmana killar att tvinga sig på tjejer håller jag inte med om. Snarare är det väl så att tjejerna (otroligt nog) beskrivs som de dominanta och framfusiga i den här texten, och det hör fan inte till vanligheterna. (På tal om en annan, vagt relaterbar sak: begreppet friendzone är fan ett otyg.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Alfahannarna & Jag
Tillbaka
Topp