Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Alfahannarna & Jag
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Just4fun" data-source="post: 1024979" data-attributes="member: 143640"><p>Detta var intressant läsning på kvällen sådär runt 2 med en fet prilla i munnen, det r väll den lilla alfhanen jag har och inget mer.</p><p></p><p>Men kände att jag måste blanda mig in i denna diskussion på ngt sätt. Ni pratar om att det är evolutionens fel att alfahanarna får all den plats de faktiskt har. Men det är väll också på väg att försvinna? evolutionen står i en ständig förändring för att jorden ska kunna överleva. Förr slogs vi män för födan och på så sätt fick vi också flickor för att vi kunde försörja dem med mat för överlevnad. Nu är vi istället knarkande facebook användare som hellre ser på film än att plocka bär i skogen. Försändelser är ngt som alltid kommer finnas. För 100 år sen var det inte alls socialt accepterat att vara homosexuell medans idag blir det mer och mer accepterat runt om i världen. är inte det evolutionen tecken på att alfahanrna inte behövs? just för att sexuellt umgänge mellan kvinna och man är till för att vi ska få barn och njutning. Medans för homo människor är det ändas njutningen som lockar med att ha sex med samma kön. Är inte det evolutionens sätt att säga nu räcker det med mer människor men också alfahanar</p><p></p><p>Jag insåg också att jag inte har en aning om vad jag kommenterar på men jag tycker det jag skrev lät klokt och iaf lite relevant,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Just4fun, post: 1024979, member: 143640"] Detta var intressant läsning på kvällen sådär runt 2 med en fet prilla i munnen, det r väll den lilla alfhanen jag har och inget mer. Men kände att jag måste blanda mig in i denna diskussion på ngt sätt. Ni pratar om att det är evolutionens fel att alfahanarna får all den plats de faktiskt har. Men det är väll också på väg att försvinna? evolutionen står i en ständig förändring för att jorden ska kunna överleva. Förr slogs vi män för födan och på så sätt fick vi också flickor för att vi kunde försörja dem med mat för överlevnad. Nu är vi istället knarkande facebook användare som hellre ser på film än att plocka bär i skogen. Försändelser är ngt som alltid kommer finnas. För 100 år sen var det inte alls socialt accepterat att vara homosexuell medans idag blir det mer och mer accepterat runt om i världen. är inte det evolutionen tecken på att alfahanrna inte behövs? just för att sexuellt umgänge mellan kvinna och man är till för att vi ska få barn och njutning. Medans för homo människor är det ändas njutningen som lockar med att ha sex med samma kön. Är inte det evolutionens sätt att säga nu räcker det med mer människor men också alfahanar Jag insåg också att jag inte har en aning om vad jag kommenterar på men jag tycker det jag skrev lät klokt och iaf lite relevant, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Alfahannarna & Jag
Tillbaka
Topp