Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Alfahannarna & Jag
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1025208" data-attributes="member: 77701"><p>Mycket bra fråga. Vilka former av könsumgänge en människa föredrar att idka, och vilka människor hen föredrar att göra det med kan få långtgående konsekvenser för rasens fortlevnad. För bästa resultat förespråkar Nämnden För Vidareförande Av Mänskligheten Och Allt Som Den Medför (NFVAMOASDM) att människan i huvudsak ägnar sig åt det som (för att hålla det hela någorlunda rumsrent och barnvänligt) för enkelhetens skull kan omnämnas "samlag" (subst.) och för bästa resultat ser till att det är minst en medverkande av han- respektive hon-typ i ovan nämnda aktivitet.</p><p></p><p>ANNARS DÖR VI UT..!</p><p>..sa provrörsbarnet.</p><p></p><p>:D</p><p></p><p>Edit: Har blivit upplyst om att detta inlägg kan uppfattas som homofobiskt. Det var absolut inte meningen. Jag trasslade in mig i mina egna formuleringar. Tanken från början var att lite halvironiskt få in biten om att vi numera kan föröka oss på fler sätt än det traditionella, vilket jag tycker är alldeles strålande. Jag själv är provrörsbarn.. borde kanske varit lite tydligare med det. F.ö. är jag av den åsikten att familjer kan byggas av kärlek likväl som av blodsband.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1025208, member: 77701"] Mycket bra fråga. Vilka former av könsumgänge en människa föredrar att idka, och vilka människor hen föredrar att göra det med kan få långtgående konsekvenser för rasens fortlevnad. För bästa resultat förespråkar Nämnden För Vidareförande Av Mänskligheten Och Allt Som Den Medför (NFVAMOASDM) att människan i huvudsak ägnar sig åt det som (för att hålla det hela någorlunda rumsrent och barnvänligt) för enkelhetens skull kan omnämnas "samlag" (subst.) och för bästa resultat ser till att det är minst en medverkande av han- respektive hon-typ i ovan nämnda aktivitet. ANNARS DÖR VI UT..! ..sa provrörsbarnet. :D Edit: Har blivit upplyst om att detta inlägg kan uppfattas som homofobiskt. Det var absolut inte meningen. Jag trasslade in mig i mina egna formuleringar. Tanken från början var att lite halvironiskt få in biten om att vi numera kan föröka oss på fler sätt än det traditionella, vilket jag tycker är alldeles strålande. Jag själv är provrörsbarn.. borde kanske varit lite tydligare med det. F.ö. är jag av den åsikten att familjer kan byggas av kärlek likväl som av blodsband. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Alfahannarna & Jag
Tillbaka
Topp