Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
All mountain skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lundberg92" data-source="post: 1094954" data-attributes="member: 164148"><p>Tack för svar. </p><p></p><p>Jag gillar att ligga på och åka med fart. Men kan även uppskatta och kommer ha dagar som jag spenderar med sambon i backen under ”lungnare” förhållanden. </p><p>Att uppskatta sin egna förmåga att åka är inte alltid det lättaste. Men har åkt skidor till och från dom senare 15åren och skulle klassa mig som en god åkare. </p><p></p><p>Mestadels av tiden kommer spendera i dom svenska fjällen och i förstahand i Åre. Men kommer nog bli åtminstone en weekend eller två i sälen området. Men kommer även att klämma in några dagar i exempelvis Romme, då det är den bästa åkningen man kan få om man är bosatt i Stockholm. Vi kommer även åka skidor utomlands nästa år är planen. Antingen USA eller alperna ?</p><p></p><p>Jag ska kolla in sidorna du länkade tack för info ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lundberg92, post: 1094954, member: 164148"] Tack för svar. Jag gillar att ligga på och åka med fart. Men kan även uppskatta och kommer ha dagar som jag spenderar med sambon i backen under ”lungnare” förhållanden. Att uppskatta sin egna förmåga att åka är inte alltid det lättaste. Men har åkt skidor till och från dom senare 15åren och skulle klassa mig som en god åkare. Mestadels av tiden kommer spendera i dom svenska fjällen och i förstahand i Åre. Men kommer nog bli åtminstone en weekend eller två i sälen området. Men kommer även att klämma in några dagar i exempelvis Romme, då det är den bästa åkningen man kan få om man är bosatt i Stockholm. Vi kommer även åka skidor utomlands nästa år är planen. Antingen USA eller alperna ? Jag ska kolla in sidorna du länkade tack för info ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
All mountain skidor
Tillbaka
Topp