Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
alla dessa studsfilmer..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rosenperla" data-source="post: 174355" data-attributes="member: 37113"><p>Helt rätt. Sen om man lägger upp en film på sig själv där man drar trick som 360 och misty 5 så måste det väl betyda att man är rätt stolt över det? Och kanske betyder att man är nybörjare på detta med studsmatta! Sen att dessa killar som drar dbl bf och 1080 ska komma och nervärdera dessa killar som är stolta över sin prestation. </p><p>Fan det är som att komma till skolan nästan då det är en massa krav på en och hur man ska vara och hur man får bete sig. </p><p>Jag tycker det är roligt att se dessa "noob filmer" där dom drar lite halvklassiga trick, men man måste ha överseende tycker jag och inte ta den slutsatsen att alla är lika knoddiga som er på att hoppa studsmatta.</p><p></p><p>Som t.ex. får inte jag lägga ut en cykel film där jag bara drar 50meters wheeliesar och 30cm höga ollies?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rosenperla, post: 174355, member: 37113"] Helt rätt. Sen om man lägger upp en film på sig själv där man drar trick som 360 och misty 5 så måste det väl betyda att man är rätt stolt över det? Och kanske betyder att man är nybörjare på detta med studsmatta! Sen att dessa killar som drar dbl bf och 1080 ska komma och nervärdera dessa killar som är stolta över sin prestation. Fan det är som att komma till skolan nästan då det är en massa krav på en och hur man ska vara och hur man får bete sig. Jag tycker det är roligt att se dessa "noob filmer" där dom drar lite halvklassiga trick, men man måste ha överseende tycker jag och inte ta den slutsatsen att alla är lika knoddiga som er på att hoppa studsmatta. Som t.ex. får inte jag lägga ut en cykel film där jag bara drar 50meters wheeliesar och 30cm höga ollies? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
alla dessa studsfilmer..
Tillbaka
Topp