Allian Nirvana eller Libtech Travis Rice Pro?

jettronik

Ny medlem
Allian Nirvana eller Libtech Travis Rice Pro?
Hej som rubriken lyder någon som provat Allian Nirvana Brädan?

lite sugen på en sådan nämligen, isf är den bra till en som öser på utta ba h-vete i pisten å utanför?

Kollat på Libtech Travis Rice Pro oxo?

Någon som vet eller tror någonting?

/John
 
Allian Nirvana eller Libtech Travis Rice Pro?
Åker på T.Rice HP, något hårdare än standard, en extremt kompetent bräda, hade nog valt den "vanliga" om jag köpt en ny. funkar för det mesta och är nog bland det mest allround du kan åka på.
 
Allian Nirvana eller Libtech Travis Rice Pro?
Liten rapport om brädan, jag är 178cm lång väger 74kg 42 i skor,

Brädan är alltså en Lib Tech Travice Rice Pro 157 -12.

Åkte i Åre i helgen va mycket isigt å djävligt men brädan hadde grymt is grepp va faktist lätt åkt enl mig iaf,

Stabil som fanken dvs går att `ösa på` utan problem,

testa lite i skogen oxo var riktit smidig mellan träden,

Så kan rekomendera den till andra som vill ha en snabb ösig bräda!

/John
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp