Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allmountain- / toppturskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HannesFolke" data-source="post: 1269297" data-attributes="member: 103978"><p>Hej, söker råd om topptursskidor till tjejen! </p><p>Hon är 176 cm lång ca. 70 kg. Har inte åkt jättemycket skidor, jag har lärt upp henne över de senaste åren så hon nu kan åka de flesta backarna helt ok. Hon är stark och lär sig snabbt men har inte gett sig på off-pisten ännu. Tanken är att vi i år kommer ge oss ut på en del enklare toppturer så hunden kan hänga med ut också. Kommer framförallt bli Getryggen i år. </p><p>Tänker mig ett par lättare Allmountain skidor med shift bindning. Lättåkta i pist och off-pist. Behöver inte vara jättebreda, blir ju sällan så mycket snö i Sverige.</p><p>Vad har ni för tipps på lite lättare allmountain skidor som är lättåkta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HannesFolke, post: 1269297, member: 103978"] Hej, söker råd om topptursskidor till tjejen! Hon är 176 cm lång ca. 70 kg. Har inte åkt jättemycket skidor, jag har lärt upp henne över de senaste åren så hon nu kan åka de flesta backarna helt ok. Hon är stark och lär sig snabbt men har inte gett sig på off-pisten ännu. Tanken är att vi i år kommer ge oss ut på en del enklare toppturer så hunden kan hänga med ut också. Kommer framförallt bli Getryggen i år. Tänker mig ett par lättare Allmountain skidor med shift bindning. Lättåkta i pist och off-pist. Behöver inte vara jättebreda, blir ju sällan så mycket snö i Sverige. Vad har ni för tipps på lite lättare allmountain skidor som är lättåkta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allmountain- / toppturskidor
Tillbaka
Topp