Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
allround skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HampZz0n" data-source="post: 992260" data-attributes="member: 121059"><p>har nu hittat felet varför dom var så svåråkta, köpte ett par pjäxor samtidigt som skidorna (salomon spk 100 2013) men idag tänkte jag att jag prövar med mina gamla pjäxor och det vart stor skillnad så blir att lämna tillbaka pjäxorna.</p><p></p><p>Tack för hjälpen blir nog ett par nya skidor nästa säsong och då vet jag redan nu vad ja ska kolla på.</p><p></p><p></p><p>PS: har åkt skidor sen ja var 3 och har många åkdagar i benen så tekniken är det inge fel på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HampZz0n, post: 992260, member: 121059"] har nu hittat felet varför dom var så svåråkta, köpte ett par pjäxor samtidigt som skidorna (salomon spk 100 2013) men idag tänkte jag att jag prövar med mina gamla pjäxor och det vart stor skillnad så blir att lämna tillbaka pjäxorna. Tack för hjälpen blir nog ett par nya skidor nästa säsong och då vet jag redan nu vad ja ska kolla på. PS: har åkt skidor sen ja var 3 och har många åkdagar i benen så tekniken är det inge fel på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
allround skida
Tillbaka
Topp