Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allt av det goda - mellanting mellan Norwalk och TST (110MM)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1071618" data-attributes="member: 149275"><p>Tack Hedda! Ah cool, då ska jag kanske testa CT 3.0 192cm (även om radien är ganska stor på dem med 26m). Är de mjukare än TST, som i sin tur är mjukare än Norwalk? Jag är nog ute efter nånting i styvhetsklassen som Norwalk snarare än TST.</p><p></p><p>Punisher är också redan bokad för test i St Anton, ska bli jäkligt intressant!</p><p></p><p>När det gäller Opinion så tyckte jag att de ville in i sväng hela tiden och var nervösa när jag riktade dem rakt ner, jämför med mina Norwalks. Kommer inte ihåg helt hur TST skulle jämföra. </p><p></p><p>Bara för att förtydliga, egentligen tycker jag att Norwalk är helt perfekt för mig, den är bara lite bred och jag tror att jag skulle få ut ännu mer av en (typ samma) skida men smalare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1071618, member: 149275"] Tack Hedda! Ah cool, då ska jag kanske testa CT 3.0 192cm (även om radien är ganska stor på dem med 26m). Är de mjukare än TST, som i sin tur är mjukare än Norwalk? Jag är nog ute efter nånting i styvhetsklassen som Norwalk snarare än TST. Punisher är också redan bokad för test i St Anton, ska bli jäkligt intressant! När det gäller Opinion så tyckte jag att de ville in i sväng hela tiden och var nervösa när jag riktade dem rakt ner, jämför med mina Norwalks. Kommer inte ihåg helt hur TST skulle jämföra. Bara för att förtydliga, egentligen tycker jag att Norwalk är helt perfekt för mig, den är bara lite bred och jag tror att jag skulle få ut ännu mer av en (typ samma) skida men smalare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Allt av det goda - mellanting mellan Norwalk och TST (110MM)
Tillbaka
Topp