Almåsaberget = freeride.nu berget?

• Trådstartare Trådstartare Allemaaan
  • Start datum Start datum
A

Allemaaan

Guest
ja, nu såg man på slaos köp och sälj hemsida att dom där säljer almåsaberget så jag tycker vi alla här på freeride kan köpa det tillsammans och skapa ett freeride.nu berg vore inte det grymmt coolt, obs jag skojar men det vore helt sjukt soft!

shit kan inte alla lyssna nu: JAG KAN AV NÅN ANLEDNING INTE ÄNDRA NAMNET DET GÅR INTE JAG KAN INTE!

Almåsa ligger 5 mil från Östersund. Om man bor i en bit ifrån Almåsa (dvs Stockholm, Göteborg, Malmö, Kalmar, Luleå, Sundsvall, Mora; Ja, du förstår) tror jag inte man åker dit för 304 fallhöjdsmeter.

Sen är det Freeride.se som du missat. Men det kanske inte är tillräckligt soft?

Angående att byta ditt namn: Min sida -> Ändra min profil -> Användarnamn.

vad glad jag skulle bli om de hände nått sånt.. almåsa suger fett jävla hårt för dom är ju så jävla lat där å dom har ju inget jävla hopp där.. bara nån jävla skit rail.. jävla skit gubbar är de där!!! soft

jag bidrar med typ 500 spänn

fan varför inte herregud?!?

passionen för skidor borde förenas om vi samlar ihop nåra som kan tänkas betala en 500 lapp var! kanske kostar 2 miljoner nån som vet?

1000 pers och man betalar 2000 var eller 10 000 pers och man betalar 200 var
gäller och samla ihop! man kan säkert få intäkter på andra håll också
bra kommunikation? ligger i närheten av krokum? tåg och flyg i närheten dvs.

Senast ändrad:
are_for_ever
Börjar fan funderar på om du är halvt hjärndöd? Kolla vilka jävla idiot inlägg du skriver!

dann-e sa:
are_for_ever
Börjar fan funderar på om du är halvt hjärndöd? Kolla vilka jävla idiot inlägg du skriver!
haha varför kalla han idiot? shit hatar folk me fördommar.. du känner han inte, de kanske är en grym ide.. de verkar som att killen har ambitioner

make love not war!

are_for_ever sa:
jag bidrar med typ 500 spänn

fan varför inte herregud?!?

passionen för skidor borde förenas om vi samlar ihop nåra som kan tänkas betala en 500 lapp var! kanske kostar 2 miljoner nån som vet?

1000 pers och man betalar 2000 var eller 10 000 pers och man betalar 200 var
gäller och samla ihop! man kan säkert få intäkter på andra håll också
bra kommunikation? ligger i närheten av krokum? tåg och flyg i närheten dvs.
haha 500 spänn..wow, det räcker ju långt.
Skulle tippa på att max 100 medlemmar är villiga att betala så mycket. Då har du fått ihop 50.000. Då har du ju typ en halv liftstolpe. Men, det är ju en bra början.

nån som har nån anning om det finns nåt företag som kan va intresserad av att sponsra?
borde ju va sjukt många som kan tänka sig att lägga in pengar om man säger att ni får reklamskyltar på en liftstolpe* te x

* så hade dom i kittelfjäll

Senast ändrad:
Visst är det kul att du är positivt inställd till det men realismen i det hela är ganska bortblåst. Vem ska driva allting? Löner? Liftskötare? Underhållning av liftar? Matställe? Det svåra är inte att starta något utan att driva det.
Och ärligt; Vem skulle få för sig att åka dit och skippa tex Åre som ligger 1½ timme bort?

OlaMelin sa:
Visst är det kul att du är positivt inställd till det men realismen i det hela är ganska bortblåst. Vem ska driva allting? Löner? Liftskötare? Underhållning av liftar? Matställe? Det svåra är inte att starta något utan att driva det.
Och ärligt; Vem skulle få för sig att åka dit och skippa tex Åre som ligger 1½ timme bort?
så jävla bra talat, instämmer helt

Tillbaka
Topp