Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Såg den här på Blocket för 295kr: Alpenheat Skotork Circulation UVPiglet55 sa:Vilken tänkte du ? Hittar åtminstone 5 olika pjäxtorkar på deras hemsida.
Har du testat den?Dred sa:Kanske kan vara något. Bra pris.
THERM-IC Refresher 230V, skotork med luktborttagare (XXL)
Nu har jag testat den.SweJasper sa:Har du testat den?Dred sa:Kanske kan vara något. Bra pris.
Vart köpte du den? Verkar vara slut på XXL...Dred sa:Nu har jag testat den.SweJasper sa:Har du testat den?Dred sa:Kanske kan vara något. Bra pris.
Den är bra.
På XXL.SweJasper sa:Vart köpte du den? Verkar vara slut på XXL...Dred sa:Nu har jag testat den.SweJasper sa:Har du testat den?
Den är bra.
Storleken "OS" verkar finnas på flera varuhus. Blev lite sugen själv nu. Mina innerskor hinner aldrig torka över natten...SweJasper sa:Vart köpte du den? Verkar vara slut på XXL...Dred sa:Nu har jag testat den.SweJasper sa:Har du testat den?
Den är bra.
Vad är "vanliga pjäxtorkar" för något?REO sa:Herrgard tar du ur innerdojan ur skalet, ur med sulan och kör med "vanliga pjäxtorkar" så borde det funka. Har gjort det för mig i 20 år