Alperna 2006, Sugen?

Tilla

Ny medlem
Alperna 2006, Sugen?
Bara måste åka skidor så fort snön faller och det lutar åt alperna i år! Alla pluggar/jobbar här hemma, är det ngn som är sugen på att hänga på och fixa boende i Chamonix eller ev ngt annat skibumställe? Det är skidåkning på hög nivå och mycket party som gäller! Blir vi några kan vi bo bra och billigt och jobb finns nästan alltid när man väl är på plats! Vill försöka dra runt nyår!

Ha det bra så länge...

Alperna 2006, Sugen?
Hej jag är intesserad av att åka och bo med några i alperna. Spelar inte så stor roll var mest att ja får åka skidor. Är 23årig kille som inte har haft möjlighet att säsonga ännu men har åkt skidår ett par veckor varje år sen ja va typ 8 i de österrikiska alperna. har inget som håller mig fast här så följer gärna med vart du nu vill. Har varit i argentiere/chamonix och trivdes där så det låter intressant. Men som sagt så har jag inte säsongat så vet inte ricktigt hur det är med boende och jobb?!

Mvh Thomas

Alperna 2006, Sugen?
Tjena, är sugen på att hänga med ner en säsong. Siktar på att komma ner till franska sidan så det verkar ju bra... hör av dig.

//Johan

Alperna 2006, Sugen?
Jag och eventuellt en tjejkompis har planer på Alperna och gärna Verbier. Vi är 23 år och ska ta ett studieupphåll för att göra en första säsong. Har hört att boendet i Verbier är lite dyrare, men att det är lätt att få jobb. Känner några som varit där ett gäng säsonger. Hör av dig om det låter intressant!

Alperna 2006, Sugen?
Det verkar som det är många som är sugna!..jag med..vi kan ju bilda ett stort gäng!
Har också planerna inställda på Chamonix (el liknande) har varit där innan, men då bara en vecka..sjukt gött!
detta är också min första säsong..och såfall är planerna att jobba också! Vet du/ni några bra boende sajter kan vi ju kolla runt lite! ha de sålänge

Alperna 2006, Sugen?
tjena!! tänkte ställa mig i raden av åk och säsongssugna.. planen för mig är franska studier i cham jan - maj.. hur länge vill du/stanna

/ sture

Alperna 2006, Sugen?
jodå... det är jag allt.. jag och min flickvän funderade på att dra till Val Thorrence 06´ så... kanske det :P

Alperna 2006, Sugen?
jodå. det är jag allt. jag och min flickvän funderade på att dra till Val Thorrence 06´ så. kanske det :P

Alperna 2006, Sugen?
Jag och två kompisar ska säsonga.. Verbier eller Davos är de hetaste alternativen just nu...Har iofs hört rykten om bostadsbrist i Verbier.. Får se hur det blir.

Alperna 2006, Sugen?
Tja jag är mycket sugen jag och en kompis siktar på chamonix. så hör av dig om du är sugen. n3alb@hotmail.com

Alperna 2006, Sugen?
Är ni seriöst intresserade hör av er till matilda.goransson@pondus.se, vi börjar bli några nu men blir vi fler drar vi ihop en lägenhet till!

Ciao

Alperna 2006, Sugen?
Basta boendet i stan!!
har en tre rummare ledig for er alla.
Sover sex pers i tre sovrum, vardags rum, ca 90 m2 centralt( dock inte i cham sud som tur e!)
1900 euro/ manad for hela lagenheten.
Hor av er till rosanna@snowhouse.biz for mer info

Tillbaka
Topp