Alperna eller Kanada!!?

• Trådstartare Trådstartare JollyJumper
  • Start datum Start datum
J

JollyJumper

Guest
Alperna eller Kanada!!?
Tjoo..jag är en tjej som tänkte dra iväg på min 5:te skidsäsong, men tyvärr är det så att mina vänner har blivit så tokseriösa när det gäller plugga, jobb, pojk/flickvänner, köpa hus!! m.m.så jag får väll åka själv denna säsongen..Men eftersom jag tycker att det är rentutsagt TRÅKIGT att åka själv så hoppas jag att det kanske finns andra människor som känner som jag..Det kanske finns någon plats över i någon lägenhet!? eller någon som vill smida planer inför vintern. Jag är nog mest sugen på alperna eller så kanada..men bara jag får bra åkning å ganska mycket partaj så är det egentligen skit samma :)

Alperna eller Kanada!!?
Ensam suger hårt! Är tyvärr,tyvärr också alone efter många konstiga insidenter med bummar polarna... Men vi kanske skulle kunna slå våra påsar ihop och bygga en gemensam lya som andra kan haka på, har nämligen lägenheter på gång men för fler ( läs 4)... Har tänkt på valdisere och kan orten grymt bra så det lutar väl ditåt. Häng på! om jag inte hittar nått så får man tvingas slava för langley , vilket jag inte helt gillar. Är en 21 kille som gillar allt på snö och kombinerar gärna det med lite öl efter ett trevligt åk.. om det låter intressant så kan du ju höra av dig ; Beijan_nobel@hotmail.com eller här eller 0703744105.
Ps Valdisere är grymt !!!!
Calle

Tillbaka
Topp