Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna med familjen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KarinLager" data-source="post: 1211392" data-attributes="member: 161561"><p>Tack för alla tips. Vi bor dock i Oskarshamn, minst 4 h körtid till alla storflygplatser, parkeirng kostar skjortan... ta sig från bilen... stress. Ja ni fattar. Och sen håller jag med om att flyg spontant känns avigt, jag och mannen flög dock när vi skulle till Alagna. Tycker att bil på nattåget genom Tyskland lät coolt. Eller så håller man sg till fina Vemdalen, eller Norge. Det som egentligen lockar mest med Alperna är, förutom skidåkningen som dock duger bra även i Sverige/Norge, att jag sett att man kan boka hotell med trerätters eller buffémat varje kväll för gasnka hyggliga priser. Sånt finns ju inte i Sverige, det skulle VERKLIGEN bli semester, även för den trötta mamman...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KarinLager, post: 1211392, member: 161561"] Tack för alla tips. Vi bor dock i Oskarshamn, minst 4 h körtid till alla storflygplatser, parkeirng kostar skjortan... ta sig från bilen... stress. Ja ni fattar. Och sen håller jag med om att flyg spontant känns avigt, jag och mannen flög dock när vi skulle till Alagna. Tycker att bil på nattåget genom Tyskland lät coolt. Eller så håller man sg till fina Vemdalen, eller Norge. Det som egentligen lockar mest med Alperna är, förutom skidåkningen som dock duger bra även i Sverige/Norge, att jag sett att man kan boka hotell med trerätters eller buffémat varje kväll för gasnka hyggliga priser. Sånt finns ju inte i Sverige, det skulle VERKLIGEN bli semester, även för den trötta mamman... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna med familjen?
Tillbaka
Topp