Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna med familjen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1212096" data-attributes="member: 144594"><p>Min erfarenhet från Italien är också att man helst vill hyra ut lördag till lördag och att utbudet i det prisläge man kan acceptera blir klart begränsat annars. </p><p>Undantag dels för- och eftersäsong, dels om man är sent ute, typ ett par veckor innan avresa så släpper de mer gärna rum för mindre delar av veckor.</p><p></p><p>Jag har ibland velat stanna 9 dagar fredag/söndag, och då har det brukat gå att först boka lör-lör och veckan före avresa lägga till fredagen och söndagen när det närmar sig, ibland på annat boende på orten.</p><p></p><p>Italienarnas klassiska beteende har varit att själva boka sina semestrar mkt sent, men de börjar bli mer som oss i norr i det avseendet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1212096, member: 144594"] Min erfarenhet från Italien är också att man helst vill hyra ut lördag till lördag och att utbudet i det prisläge man kan acceptera blir klart begränsat annars. Undantag dels för- och eftersäsong, dels om man är sent ute, typ ett par veckor innan avresa så släpper de mer gärna rum för mindre delar av veckor. Jag har ibland velat stanna 9 dagar fredag/söndag, och då har det brukat gå att först boka lör-lör och veckan före avresa lägga till fredagen och söndagen när det närmar sig, ibland på annat boende på orten. Italienarnas klassiska beteende har varit att själva boka sina semestrar mkt sent, men de börjar bli mer som oss i norr i det avseendet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna med familjen?
Tillbaka
Topp