Alpina världscupen

Newstream

Ny medlem
Alpina världscupen
Imorrn drar som bekant(?) årets alpina cirkus igång igen med världscup-premiären i Sölden.. Storslalom står på programmet för damerna och på söndag är det herrarnas tur att göra entré..

Men varför inte ett ord om det på Freeride? Varför spekuleras det inte vilt om favoriter inför året, nya galna talanger som kör röven av sig i preimären för att hanka sig kvar, klister eller Pripps Blå som årets favoritvalla? Håller Anja för att tävla i alla discipliner?

Frågorna torde vara många o diskussionerna gå heta... Eller har alla på Freeride förvandlats till inbitna jibbhoror som enbart förmår att diskutera vem som kan åka med störst handduk hängandes ur fickan eller relevanta frågor såsom var man får tag i de nya hemmastickade hörlurarna modell STÖRRE...?

Jag bara undrar....

Alpina världscupen
Jag trodde svt hade hand om sändningarna. Såg en liten artikel om Anja i salomonfabriken i aftonbladet, men det nämdes inget om att premiären var imorgon. Enbart en massa hockey och fotboll.......
Nåja, jag tycker nog det är lite synd att det inte har hamnat på förstasidan på freeride, men inte ens Johan kanske visste det?

Tillbaka
Topp