alpservice är det något ?

keeman

Ny medlem
alpservice är det något ?
tjenare. Någon som har åkt med alpservice.com? funderar på att åka med dom, är det värt det eller är det bättre och billigare att åka ner själv?

skriv gärna för jag har aldrig åkt med dom innan så jag vill veta lite fakta ifall det är värt att åka med dom.
ha en go dag alla goa skibummare

Mvh; Anders
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp