Alpsnö i mars?

Alpsnö i mars?
Hur är det med snötillgången nere i Alperna i mars en säsong som den här? Är det någon som har bra koll på hur det brukar se ut? Jag har planer på en sista minuten-resa vecka 12 till någonstans där det är billigt och finns snö. Vilket land har störst chans att ha bra åkning då?
 
Alpsnö i mars?
Jag har precis kommit hem från Chamonix och med mängden snö som fallit där de senaste veckorna så ska inte mars vara några problem. Fast man vet aldrig säkert så vänta in i det sista med att boka. Billigt är det inte någonstans.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp