krikonmannen
Medlem
Alpsnö i mars?
Hur är det med snötillgången nere i Alperna i mars en säsong som den här? Är det någon som har bra koll på hur det brukar se ut? Jag har planer på en sista minuten-resa vecka 12 till någonstans där det är billigt och finns snö. Vilket land har störst chans att ha bra åkning då?