Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpsugen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 453864"><p>Jag försökte inte var otrevlig i mitt förra inlägg men när jag åkt i Österrike så har jag önskat att jag var i ett annat land varje dag, den mest otrevliga personalen jag någonsin stött på förutom EN skiduthyrare (dvs värre än de grinigaste fransmännen) och enda maten de kan laga är schnitzel och gulasch. </p><p>Talar de engelska? Nja. </p><p>Billigare? På några grejer kanske eller jämfört med Norge och Schweiz. </p><p>Åkningen var rätt bra dock och festandet. </p><p>Med tanke på hur många som åker tillbaks till Österrike så måste det vara bättre på andra orter än där jag var (St Anton) eller så har de inte åkt annanstans och jämfört.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 453864"] Jag försökte inte var otrevlig i mitt förra inlägg men när jag åkt i Österrike så har jag önskat att jag var i ett annat land varje dag, den mest otrevliga personalen jag någonsin stött på förutom EN skiduthyrare (dvs värre än de grinigaste fransmännen) och enda maten de kan laga är schnitzel och gulasch. Talar de engelska? Nja. Billigare? På några grejer kanske eller jämfört med Norge och Schweiz. Åkningen var rätt bra dock och festandet. Med tanke på hur många som åker tillbaks till Österrike så måste det vara bättre på andra orter än där jag var (St Anton) eller så har de inte åkt annanstans och jämfört. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpsugen
Tillbaka
Topp