Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
alternativ till strolz 2019 ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carl_couloir" data-source="post: 1145470" data-attributes="member: 11566"><p>Tror precis som MNO säger att dagens morderna värmeformbara innerskor är riktigt bra i rätt skal, det som skiljer eftermarknads-innerskor, värmeformbara såväl som sprutade, från original-innerskor är att dessa allt som oftast håller mycket högre kvalitet och har en betydligt längre livslängd. Vad jag har hört från flera bootfitters är att en vanlig original-innersko oftast "packar" ihop sig relativt snabbt och tappar såväl passform som "grepp". </p><p></p><p>Jag har nu kört i mina sprutade Surefoot inneskor i princip varje dag sedan den 25:e januari och dom känns precis lika tajta som när jag stoppade ner fötterna för första gången, det har jag inte varit med om tidigare, alla mina standard innerskor samt den intuition som sitter original i Scarpa Meastrale har haft en förmåga att "platta till sig" / "tappa volym" och därmed förlora "greppet" om foten över tid.</p><p></p><p>/C</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carl_couloir, post: 1145470, member: 11566"] Tror precis som MNO säger att dagens morderna värmeformbara innerskor är riktigt bra i rätt skal, det som skiljer eftermarknads-innerskor, värmeformbara såväl som sprutade, från original-innerskor är att dessa allt som oftast håller mycket högre kvalitet och har en betydligt längre livslängd. Vad jag har hört från flera bootfitters är att en vanlig original-innersko oftast "packar" ihop sig relativt snabbt och tappar såväl passform som "grepp". Jag har nu kört i mina sprutade Surefoot inneskor i princip varje dag sedan den 25:e januari och dom känns precis lika tajta som när jag stoppade ner fötterna för första gången, det har jag inte varit med om tidigare, alla mina standard innerskor samt den intuition som sitter original i Scarpa Meastrale har haft en förmåga att "platta till sig" / "tappa volym" och därmed förlora "greppet" om foten över tid. /C [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
alternativ till strolz 2019 ?
Tillbaka
Topp