Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
alternativ till strolz 2019 ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fransosen" data-source="post: 1145507" data-attributes="member: 66849"><p>Passformen på skalen varierar så klart en hel del, men generellt så är det enklare att blocka ut skalen än att få ner volym. Så en bra start är att hitta ett skal som sitter tight, kombinera det med en kvalitetsinnersko (Palau, Surefoot eller liknande) och blocka ut så att allt sitter bra. Som MnO säger så funkar original innersko fint också ibland, de som sitter i mina Cochise är helt ok när man fått jobbat lite med dem och satt i en bra sula.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fransosen, post: 1145507, member: 66849"] Passformen på skalen varierar så klart en hel del, men generellt så är det enklare att blocka ut skalen än att få ner volym. Så en bra start är att hitta ett skal som sitter tight, kombinera det med en kvalitetsinnersko (Palau, Surefoot eller liknande) och blocka ut så att allt sitter bra. Som MnO säger så funkar original innersko fint också ibland, de som sitter i mina Cochise är helt ok när man fått jobbat lite med dem och satt i en bra sula. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
alternativ till strolz 2019 ?
Tillbaka
Topp