NyslipadeKanter
Aktiv medlem
Alterra gör storinvestering på 500 miljoner dollar på sina nordamerikanska orter
Skistar jämförs ju ofta med Vail men ett nordamerikanskt storföretag som inte nämns lika ofta är Alterra; trots att de är en lika stor bjässe. Och de har en ganska fin samling skidorter.
Jag vet inte om de är likadana som Vail, men den här lanseringen av storinvesteringar i deras orter låter ju lovande.
Förutom liftar så gillar jag att man satsar på "employee housing" för sina anställda samt att de skapar alpina racingbanor för att framtiden för skidracing ska vara stark.
www.alterramtnco.com
Jag vet inte om de är likadana som Vail, men den här lanseringen av storinvesteringar i deras orter låter ju lovande.
Förutom liftar så gillar jag att man satsar på "employee housing" för sina anställda samt att de skapar alpina racingbanor för att framtiden för skidracing ska vara stark.
ALTERRA MOUNTAIN COMPANY PLANS TO INVEST NEARLY HALF A BILLION DOLLARS IN TRANSFORMATIONAL CHANGES IN THE YEAR AHEAD
Alterra Mountain Company, the world’s premier mountain operating company, announces a nearly $500 million capital investment program focused on enhancing the guest and employee experience across its portfolio of destinations over the next year. The announcement follows last year’s significant...