Älvsbyn Camp v.40

Älvsbyn Camp v.40
Samme86 sa:
vi valde att sätta en åldersgräns av en anledning, och det är för att jag och petter har ansvaret för alla skador och skit som kan uppstå. Vi har haft problem när vi haft yngre folk förut så vi ville inte ta den risken igen.. tyväär : /
aha okej, men får väll kanske komma nästa år om det blir ngt :D

Älvsbyn Camp v.40
Samme86 sa:
vi valde att sätta en åldersgräns av en anledning, och det är för att jag och petter har ansvaret för alla skador och skit som kan uppstå. Vi har haft problem när vi haft yngre folk förut så vi ville inte ta den risken igen.. tyväär : /
aha, synd, men får väll komma nästa år om det blir nått då :D

Älvsbyn Camp v.40
sannaL sa:
Samme86 sa:
Klart det blir och att du ska komma på Älvsbyn Gathering 08! =)

Älvsbyn Camp v.40
Samme86 sa:
sannaL sa:
Samme86 sa:
haha klart jag kommer nästa år i såfall :D kan man inte få komma detta år ändå kanske ? (a) :p

Älvsbyn Camp v.40
sannaL sa:
Samme86 sa:
sannaL sa:
haha klart jag kommer nästa år i såfall :D kan man inte få komma detta år ändå kanske ? (a) :p
asså det skulle vara grymt kul om du kom, problemet blir bara att då kommer andra under -93 också vilja och det blir en massa skit så.. men tar man med sig en förälder eller nån som kan ta ansvaret är det lungt för mig, så länge jag slipper ha ansvaret för typ 20 13-åringar =)

Älvsbyn Camp v.40
jo, det blir nog lite jobbigt isf:p vi kan säga att jag är en 93 så får ingen veta nått?;) aja får se hur det blir :D men oavsett så kommer jag nästa år :D:D

Senast ändrad:
Älvsbyn Camp v.40
Älvsbyn Camp v.40
Det har kommit sjukt - SJUKT - mycket anmälningar senaste tiden, telefonen har gått varm på jobbet med foräldrar och folk som ringer och undrar grejor..

Jag föreslår att alla som är intresserade eller har ANMÄLT sig till lägret går in på WWW.TEAM-NEW-HEIGHTS.COM och kontrollerar så att ni står med där, OM ni inte gör det så ring eller maila min hotmail!

som petter sa, börjar få slut platser nu, så vore grymt bra om ni som tror att ni inte kan komma men ändå är anmälda kan meddela det till mig.

pezzz dudes

Älvsbyn Camp v.40
NU är platserna på lägret fyllda. Man kan se alla anmälda på www.team-new-heights.com

Att det är fler än 60 som är uppskrivna beror på att många ska inte sova där utan enbart vara där en dag, eller någon timme.. så vi lär inte bli fler än kring 65 max samtidigt...

MEN fortsätt gärna att anmäla er om ni är intresserade, vissa kanske ska avamäla sig så då får ni plats. Har upprättat en kölista. Om ni anmäler er dit och sedan får plats kommer jag att höra av mig. Sen så är det även bra att de intresserade anmäler sig så vi får se hur stort intresse som finns. så eventuellt kan man göra två läger nästa år eller nå liknande.

aja, ha d sweeeet!

Senast ändrad:
Älvsbyn Camp v.40
Samme86 sa:
NU är platserna på lägret fyllda. Man kan se alla anmälda på www.team-new-heights.com

Att det är fler än 60 som är uppskrivna beror på att många ska inte sova där utan enbart vara där en dag, eller någon timme.. så vi lär inte bli fler än kring 65 max samtidigt...

MEN fortsätt gärna att anmäla er om ni är intresserade, vissa kanske ska avamäla sig så då får ni plats. Har upprättat en kölista. Om ni anmäler er dit och sedan får plats kommer jag att höra av mig. Sen så är det även bra att de intresserade anmäler sig så vi får se hur stort intresse som finns. så eventuellt kan man göra två läger nästa år eller nå liknande.

aja, ha d sweeeet!
Får man anmäla sig till nästa års camp nu? ^^ Perfekt upptakt inför vintern :D

Älvsbyn Camp v.40
Tillbaka
Topp