Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
aha okej, men får väll kanske komma nästa år om det blir ngt :DSamme86 sa:vi valde att sätta en åldersgräns av en anledning, och det är för att jag och petter har ansvaret för alla skador och skit som kan uppstå. Vi har haft problem när vi haft yngre folk förut så vi ville inte ta den risken igen.. tyväär : /
KiingTitti540FFS sa:tjooobre pojkar. ja duneraf = funderar faktiskt på att kommmma : ) hihihihihih buuuus buuuuus vi ses
aha, synd, men får väll komma nästa år om det blir nått då :DSamme86 sa:vi valde att sätta en åldersgräns av en anledning, och det är för att jag och petter har ansvaret för alla skador och skit som kan uppstå. Vi har haft problem när vi haft yngre folk förut så vi ville inte ta den risken igen.. tyväär : /
vi får väll sesannaL sa:men visst ska ni ha det nästa år? :O
Klart det blir och att du ska komma på Älvsbyn Gathering 08! =)sannaL sa:aha, synd, men får väll komma nästa år om det blir nått då :DSamme86 sa:vi valde att sätta en åldersgräns av en anledning, och det är för att jag och petter har ansvaret för alla skador och skit som kan uppstå. Vi har haft problem när vi haft yngre folk förut så vi ville inte ta den risken igen.. tyväär : /
haha klart jag kommer nästa år i såfall :D kan man inte få komma detta år ändå kanske ? (a) :pSamme86 sa:Klart det blir och att du ska komma på Älvsbyn Gathering 08! =)sannaL sa:aha, synd, men får väll komma nästa år om det blir nått då :DSamme86 sa:vi valde att sätta en åldersgräns av en anledning, och det är för att jag och petter har ansvaret för alla skador och skit som kan uppstå. Vi har haft problem när vi haft yngre folk förut så vi ville inte ta den risken igen.. tyväär : /
jag har anmält dig pertzz :DpertanE sa:vist kan jag oxå följa :D?
klart du ska komma! =) kom bara ihåg att säga till när du bestämt dig så vi vet och kan planera utifrån detTitti540FFS sa:tjooobre pojkar. ja duneraf = funderar faktiskt på att kommmma : ) hihihihihih buuuus buuuuus vi ses
asså det skulle vara grymt kul om du kom, problemet blir bara att då kommer andra under -93 också vilja och det blir en massa skit så.. men tar man med sig en förälder eller nån som kan ta ansvaret är det lungt för mig, så länge jag slipper ha ansvaret för typ 20 13-åringar =)sannaL sa:haha klart jag kommer nästa år i såfall :D kan man inte få komma detta år ändå kanske ? (a) :pSamme86 sa:Klart det blir och att du ska komma på Älvsbyn Gathering 08! =)sannaL sa:aha, synd, men får väll komma nästa år om det blir nått då :D
Jag är så sjuukt peppadlarssson91 sa:Nu måste alla bli jätte peppade!!!!!;D;D;D BARA TVÅ HELGER KVAR!!!
Imorgon läggs de upp bilder på www.team-new-heights.com
haha, välden är liten med modern teknik, ta tåget för billig peng och kom fram till stationen 20 meter från hallenrasmusericson sa:fan va skojj det hade vart! men så långt upp :O!
HAhahah!! Kiiing! :DSimpan91 sa:Hela antnäs gangsters gänget kommer troligtvis
HAHAHAAH så jäävla soft !! då måste ni fan göra en film därifrånSimpan91 sa:Hela antnäs gangsters gänget kommer troligtvis
det kommer några snubbar från nån filmskola eller nå i lule som ska göra en sampler om lägret! =)Israelsson sa:HAHAHAAH så jäävla soft !! då måste ni fan göra en film därifrånSimpan91 sa:Hela antnäs gangsters gänget kommer troligtvis:O
yes mam ;DKevinHolmbom sa:FYfan vah fett jag och (Ohm1e) kmr eventuellt : D
Vadå antnäs gangsters? kanske anmälningar då? ajaa iaf jag och en till från filmskolan som ska filma:DSamme86 sa:det kommer några snubbar från nån filmskola eller nå i lule som ska göra en sampler om lägret! =)Israelsson sa:HAHAHAAH så jäävla soft !! då måste ni fan göra en film därifrånSimpan91 sa:Hela antnäs gangsters gänget kommer troligtvis:O
Får man anmäla sig till nästa års camp nu? ^^ Perfekt upptakt inför vintern :DSamme86 sa:NU är platserna på lägret fyllda. Man kan se alla anmälda på www.team-new-heights.com
Att det är fler än 60 som är uppskrivna beror på att många ska inte sova där utan enbart vara där en dag, eller någon timme.. så vi lär inte bli fler än kring 65 max samtidigt...
MEN fortsätt gärna att anmäla er om ni är intresserade, vissa kanske ska avamäla sig så då får ni plats. Har upprättat en kölista. Om ni anmäler er dit och sedan får plats kommer jag att höra av mig. Sen så är det även bra att de intresserade anmäler sig så vi får se hur stort intresse som finns. så eventuellt kan man göra två läger nästa år eller nå liknande.
aja, ha d sweeeet!
Vi har anmält osslarssson91 sa:Vadå antnäs gangsters? kanske anmälningar då? ajaa iaf jag och en till från filmskolan som ska filma:DSamme86 sa:det kommer några snubbar från nån filmskola eller nå i lule som ska göra en sampler om lägret! =)Israelsson sa:HAHAHAAH så jäävla soft !! då måste ni fan göra en film därifrån:O
Hur lång är du? :DJakobseN sa:jag kommer vara kortast...... ...